לאחר קריאות הבוז לעדן גולן - קרן פלס מודה: "לא הייתי מוותרת על צעקה מכוערת אחת מהקהל"

קרן פלס, מיוצרות השיר "הוריקן" אותו תבצע עדן גולן באירווזיון הגיעה למאלמו וחוותה מאחורי הקלעים את קריאות הבוז שספגה הנציגה הישראלית. "הדמעות חנקו אך את הלב מילאה גאווה", סיפרה וטענה: "לא הייתי מוותרת על צעקה אחת, בשביל זה הגענו"

זמן צפייה: 00:45

כל העיניים נשואות לקראת הביצוע הערב של עדן גולן, נציגת ישראל לאירווזין בשנה הכי קשה שידעה המדינה מאז החלה להשתתף בתחרות. אמש, בזמן החזרה הגנרלית של חצי הגמר השני בו תששתף, הצעירה הישראלית ספגה קריאות בוז רבות מן הקהל, כשבמקביל היו כאלה בתוך הארנה במאלמו שאף הניפו, למרות האיסורים, את דגלי פלסטין. גולן המדהימה לא התרגשה (לפחות על פניו, על הבמה) והמשיכה את השיר עד הסוף כמו גדולה. קרן פלס, מכותבות השיר שהייתה מאחורי הקלעים וחוותה את התקרית הלא נעימה מרחוק, שיתפה את התחושות שלה והסבירה למה דווקא שמחה על קריאות הצעקה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

"אתמול עדן עלתה לבמה ואנחנו ישבנו בחלל של כל המשלחות לראות אותה עומדת בגבורה מול מטחי שנאה מכוערים ושריקות בוז. היא המשיכה לשיר ולא נשברה אל מול האלימות המילולית, בנוסף לאלימות הפיזית שפגשנו מקרוב מדי באוקטובר ועדיין פוגשים כל בוקר כשפוקחים את העיניים והחטופים שלנו לא בבית", כתבה תוך ששיתפה סרטון שלה מתארגנת לערב התחרות. "בארנה של האירווזיון במאלמו, ישבנו כל חברי המשלחת מחובקים. הדמעות חנקו את הגרון אך את הלב מילאה גאווה. זו הייתה תצוגת תכלית מדוייקת של סיפור חיינו בתקופה הזאת. למרות הכאב וכמה שזה לא הוגן כלפי ילדה בת עשרים שרק רוצה לשיר, לא הייתי מוותרת על צעקה מכוערת אחת מהקהל. חשוב שהעולם יפגוש את פרצופו האמיתי. בשביל זה בדיוק הגענו הנה השנה".

קרן פלס
קרן פלס | צילום: אינסטגרם