לוסי אהריש מסבירה לאן נעלמה: "המילה 'ישראלי' הפכה להיות מאוד מורכבת"

לאחר שלא הופיעה על המסך במשך מספר שבועות, לוסי אהריש מגיבה ומודה שעזבה לארצות הברית לנקות את הראש, לפרק את המורכבות של להיות אישה ערביה, מוסלמית, ישראלית. "אני חוזרת עם הרבה תסכול אבל עם הרבה תקווה שהטוב לא נעלם מהעולם"

המגישה לוסי אהריש שהגישה את "שיחת היום" לא כיכבה על המסך כבר כמה שבועות ונראה שהיא החלה לקבל פניות ברשתות החברתיות. הבוקר, היא החליטה לשים סוף לשמועות וללחשושים על מקום הימצאה והעלתה לסטורי תגובה ראשונה. "הרבה אנשים שאלו אותי לאן נעלמתי מהמסך. אז לא נעלמתי אחרי השבעה באוקטובר. המילה "ישראלי" הפכה להיות מאוד מורכבת אז יצאתי לארצות הברית לנסות לפרק את המורכבות הזאת מהעיניים של אישה, ערביה, מוסלמית ישראלית שגאה בשלל הזהויות שלה וחיה בחלק היותר מאתגר של העולם".

עוד הוסיפה: "פגשתי אנשים מדהימים, בני אדם בשלל זהויות שמנסים להתמודד עם הקושי הבלתי נתפס של אירועי השבעה באוקטובר, קושי שאנחנו עדיין מנסים לעכל ולהבין... והאמת שכנראה יקח לנו עוד זמן. הרבה זמן. אבל עד שזה יקרה, זה הזמן לחזור הביתה ולהמשיך להילחם על הבית ובעיקר להמשיך להילחם על 133 חטופים שמחכים לחזור הביתה. אני חוזרת עם הרבה תסכול אבל עם הרבה תקווה שהטוב לא נעלם מהעולם". לסיום כתבה: "אני חוזרת הביתה לחבק את הילד שלי ולהגיד לו: 'יש עוד הרבה עבודה אבל כמו שאמא ואבא תמיד אומרים אין דבר כזה 'אני לא מצליח'. בסוף אתה תמיד תצליח לעשות את כל מה שתרצה, ואם לא אנחנו תמיד נהיה מאחוריך כדי לתת לך דחיפה קטנה'. לילה טוב אמריקה היית טובה אליי, אבל עם כל הכבוד לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות... אין כמו בבית".

לוסי אהריש שיחת היום
לוסי אהריש שיחת היום