"החלטתי להתלבש יותר צנוע": ההכרזה המפתיעה של דיאן שוורץ

אחרי שהתרגלתם לראות אותה בבגדים חשופים, דיאן שוורץ מצהירה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא הולכת להחליף את המלתחה ולהתלבש יותר צנוע

דיאן שוורץ
דיאן שוורץ | צילום: ארן חן צלמים

עוד מיימי "האח הגדול" אתם רגילים לראות את דיאן שוורץ מפזזת ברחבי הבית בטופים קטנים ומאז, אפשר לומר שכך התרגלנו לראות אותה. הדוגמנית היפה, שמצליחה לשמור על שגרת אימונים קבועה מרבה לחשוף את הריבועים שלה בבטן בכל הזדמנות, אבל נראה שעומדת להיות תפנית בעלילה.

שוורץ, העלתה אתמול לחשבון האינסטגרם שלה סטורי מפתיע בו סיפרה כי היא תתחיל להתלבש יותר צנוע ותעשה שינוי משמעותי בארון הבגדים שלה. "החלטתי לקחת על עצמי להתלבש יותר צנוע ביום יום. טופים קטנים פחות הוויב שלי כרגע ויש מלא אופציות אחרות אז זה בא לי בול" אמרה, ועל הדרך סיפרה כי היא הופכת לשגרירה של מותג בגדים חדש.

Fac Haydonperrior
תפנית בעלילה? דיאן שוורץ בתצוגה של אלון ליבנה | צילום: Haydonperrio

אז האם זו החלטה אופנתית או עוד דרך של שוורץ להתקרב לדת? כזכור רק לפני חודשיים כי היא העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו תמונה של נרות כבויים לצידם כתבה: "הרבה לא יודעים עליי שאני שומרת שבת לפעמים. השבת הזו הייתה אחת מהן".

"יש משהו בהפסקה הזאת של פעם בשבוע שנותנת לי אוויר מחדש", כתבה, "להדליק נרות, לשבת בקידוש, לא להיות בפלאפון" והסבירה כי שמירת השבת מאפשרת לה להקדיש זמן לדברים החשובים שממלאים את החיים, משפחה וחברים. "לי זה הדבר שהכי מסדר את הראש", הודתה וסיימה בברכת שבוע טוב ובשורות טובות לעוקביה.

דיאן שוורץ
את זה אתם זוכרים? דיאן שוורץ | צילום: אמיר מאירי לאירוע YOLO. מתחם VIP של סוכנות יולי