שלי סרבריאניקוב מודה: "ממש עליתי במשקל. מפחדת שלא אצליח לחזור למה שהייתי"

בלי פילטרים ובלי תירוצים: דיירת "האח הגדול" לשעבר מדברת בפתיחות על השינוי הפיזי בבית הסגור ("אוהבת את עצמי ככה או ככה, אבל מפחדת") ומפתיעה את המעריצים עם הכרזה על מעבר דירה משותף עם עומר ברעננה

זמן צפייה: 00:54

פחות מ-48 שעות מאז שהודחה מבית "האח הגדול" רגע לפני הגמר הגדול, שלי סרבריאניקוב מוכיחה שהיא לא מתכוונת לייפות את המציאות. באקט של כנות יוצאת דופן, ניצלה אמש (שני) המודחת הטרייה את הערב החופשי הראשון שלה באילת כדי לענות לשאלות הגולשים באינסטגרם, ולא פחדה לגעת באחד הנושאים הכי רגישים ומדוברים של העונה - השינוי הפיזי שעברה מול המצלמות.

כשנשאלה באומץ על ידי אחד העוקבים אם היא מתבאסת מכך שעלתה במשקל במהלך השהות בבית הסגור, ענתה שלי בלי היסוס: "עליתי במשקל, ממש עליתי במשקל". למרות הנתון היבש, הדיירת לשעבר מיהרה להבהיר שהיא שומרת על אהבה עצמית, אך לא הסתירה את החששות מהחזרה לשגרה: "מתבאסת, לא כל כך, הכול בסדר ואני אוהבת את עצמי ככה או ככה, אבל יותר מפחדת. אתם יודעים כמה קשה לי לשמור על משקל ואימונים, ופתאום לחזור להכול מאפס. אני מפחדת שלא אצליח לחזור למה שהייתי לפני 'האח' כי עבדתי על זה באמת קשה כדי להגיע לתוצאה הזו".

יחד עם זאת, היא הבטיחה לגייס את העוקבים שלה כחלק מהתהליך, וסיכמה אופטימית: "איך שעומר ייצא, אתם תהיו איתי במסע".

ואם כבר הזכרנו את בן הזוג מהבית, עומר ציפורי, נראה שהמסע הזה הולך להתרחש תחת קורת גג אחת ובאזור חיוג חדש לגמרי. באותו סשן שאלות ותשובות, חשפה סרבריאניקוב את הצעד הדרמטי הבא של השניים: ברגע שעומר יסיים את דרכו בתוכנית וייצא מנווה אילן, היא מתכוונת לעזוב את בית הוריה באילת הרחוקה - והשניים יעברו לגור יחד בדירה משותפת ברעננה. אנחנו לגמרי נהיה שם כדי לעקוב אחרי הטרנספורמציה ומעבר הדירה!