"ביזיתם אותי, השפלתם- ודי!": אביבית בר זוהר על ההחלטה הדרמטית

לאחר שמחקה את כל הפוסטים שלה באינסטגרם, אביבית בר זוהר מסבירה מה עומד מאחורי הצעד ומצהירה "אני לא אשתוק"

זמן צפייה: 03:38

רק הבוקר סיפרנו לכם כאן ברשת סלבס כי בשעות הלילה החליטה כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר לעשות מעשה לא אופייני ולמחוק את כל התמונות באינסטגרם שלה מלבד סרטון הצעת הנישואים לקווין צרפתי ואת הפוסט האומר "הקרקס נגמר". כעת, מסיבה בר זוהר מה עומד מאחורי ההחלטה הלא פשוטה שלה.

חוזרת להסגר. אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר

"החלטתי למחוק את כל הפוסטים שלי. 2200 בערך פוסטים במספר. מחקתי את כל הזיכרונות, את כל הסרטונים שהצחקתי אתכם", אמרה "אבל תוך כדי שהצחקתי אתכם, אתם גם זלזלתם בי. ותך כדי שזלזלתם בי - אתם גם השפלתם אותי, ותוך כדי שגם השפלתם אותי, העזתם גם לבזות אותי. אתם יודעים מה זה לבזות אדם במשך שנים? זה עונש שאין לו כפרה מאלוהים, אבל אתם עשיתם את זה. אני עדיין יושבת ורואה טוקבקים, ואני רואה מילים קשות - קשות. והבנתי שזה לא מגיע לי, מגיע לי יחס של מלכה, מגיע לי יחס של מלכת אנגליה עם שרביט וכתר. אני אישה טובה, אני לא פוגעת באף אדם".

עוד המשיכה בר זוהר ואמרה ""די! כמה אפשר להיות שק חבטות של מדינה שלמה? אתם לא רוצים לתת לי תכנית טלוויזיה? אל תתנו לי! אתם לא רוצים לתת לי הנחיה, קמפיין, אודישן?! אני 12 שנה פה פצצת רייטינג מהלכת! אל תתנו! אתם לא עושים טובות! יש לי את אלוהים שבשמיים, אבל אל תבזו אותי. אני לא פגעתי באף אדם מכם. אין לכם שום זכות להיכנס לכתבות ולרשום עליי טוקבקים רעים. אז כל הקרקס הזה שהיה עליכם על אביבית - נגמר. כל מה שעכשיו הולך להיות עוקב - הולך ליהנות מתכנים מטורפים, עסקיים, איך להרוויח כסף ולהצליח בחיים - וכל זה במתנה, אני לא רוצה מאומה. אני רק רוצה שתפסיקו לנבל את הפה עליי. הקרקס נגמר. נגמר הסרט של כולכם.

אתם יודעים מה הנקמה הכי מתוקה? אני אגלה לכם כי אני למדתי את זה על בשרי. ההצלחה. ככל שאתם תצליחו ותעלו מעלה-מעלה - זו הנקמה הכי טובה לאנשים שניסו להוריד אתכם מטה מטה. אז נגמרו הקרקסים בצוותא, להופיע עליי, לקלל אותי מול מדינה שלמה - כי זה לא מצחיק. זה לא מופע סטנד-אפ פה, ואת לא סטנדאפיסטית. יש פה נשמה ויש פה לב. ואת, ואתה, ואתם תלמדו לכבד כל אדם באשר הוא - גם אם הדעות שלו שונות משלכם וגם אם המראה של ושונה משלכם כי אני אומרת לכם ומודיעה לכם חגיגית אני לא אשתוק, אני טובה אבל לא אשתוק. ותודה לכל אלה שליוו ותמכו בי לכל הדרך. אני מתה עליכם, ומי שביזה אותי - יש אלוהים שבשמיים, אל תדאגו"".