אחרי שאיחדו כתובות: יהודה לוי הבריז מאירוע והשאיר את דנה פרידר להתמודד עם השאלות הקשות

יהודה לוי ודנה פרידר היו אמורים להתייצב יחד לאירוע השקה ראשון, אלא שבסוף החליטו לשנות תוכניות, רגע אחרי שפורסם כי הם איחדו כתובות

דנה פרידר
דנה פרידר | צילום: מרק מזין

הפאוור קאפל הכי גדול שמקבל את מרבית תשומת הלב בשבועות האחרונים הם יהודה לוי ודנה פרידר, שעד לפני כמה שנים בכלל לא היינו חולמים לקשר את שמותיהם אחד בשניה. אך החיים כמו החיים, תמיד מפתיעים ואחרי שהתגלה הרומן המתהווה בין השניים ולאחר הכחשות בלתי פוסקות, פרידר ולוי הפסיקו להתחבא ואפילו שיתפו לא מעט תמונות משותפות ברשתות החברתיות. אמש, התקיים אירוע של הפקת סרט הקולנוע "אסקובנק", דרמת אקשן בהפקה אמריקאית ישראלית בכיכובה של דנה פרידר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

לוי, שרק חזר לא מזמן מצילומים בעצמו היה אמור להתייצב לתמוך ואף נכלל ברשימת המאשרי הגעה אך ברגע האחרון החליט שלא להגיע, כך שפרידר נותרה עם הפוקוס לבדה בטיימינג מורכב - אחרי שכל העולם גילה שהשניים עברו להתגורר יחד. כן כן, חודשים ספורים לאחר שהחלו לצאת השניים החליטו לקדם עניינים, לוי ארז חפציו ועבר לדירתה של פרידר. כי טובים השניים מן האחד לא?

דנה פרידר
דנה פרידר | צילום: מרק מזין

פרידר הנבוכה נאלצה לענות באירוע על כל השאלות הקשות לבד, זאת לאחר שממש בשבוע שעבר לוי קיבל את כל הפוקוס באירוע ההשקה של הפסטיגל. זה היה אמור להיות אירוע ראשון של השניים כזוג אבל ככל הנראה החליטו לחזל"ש את האירוע ולתת לפרידר את הכבוד המגיע לה.

עוד הגיעו שאר שחקני הסרט, אור בן מלך, אנחל בונני, זוהר ליבה ועוד, כמו גם אורית ליבה הבמאית, המפיק והיוצר ירון נתיב, המשקיע של הסרט איש העסקים הישראלי אמריקאי חיים יחזקאל ובת זוגו שירלי בלילה ואנשי הפקה.

אנחל בונני, דנה פרידר
מצאה מי שיחבק. אנחל בונני, דנה פרידר | צילום: מרק מזין
דנה פרידר, יהודה לוי
דנה פרידר, יהודה לוי | צילום: אינסטגרם