"אין לי כוחות נפשיים": עינב בובליל התבטאה נגד הטקס הלאומי - והותקפה

עינב בובליל הגיבה לפוסט שהביע ביקורת על כך שערוץ 14 לא שידר את הטקס הלאומי, והצדיקה את ההחלטה ואמרה כי הטקס היה "מפלג". לאחר מכן ניסתה להסביר את דבריה, התחרטה מחקה וניסתה שוב להתנצל. מסכימים?

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: יוני ספרן

בערב כה קשה של זיכרון והנצחה נראה שהפילוג בעם עדיין ישנו. אתמול בערב, בזמן שמרבית הערוצים שידרו את הטקס הלאומי של משפחות החטופים והנרצחים החליט ערוץ 14 להתעלם ממנו. בעמוד האינסטגרם החדשותי "israelim" העלו את הנושא, ובין התגובות החצויות לגבי ההחלטה, הגיבה גם עינב בובליל וטענה כי זה היה טקס של "שנאה ופילוג".

"הטקס הלאומי היה כרגיל פוליטי" כתבה והוסיפה "מוזמנים לראות את הטקס הממלכתי שנטו מאחד את העם בלי פילוג שאף אחד לא זקוק לו ביום הזה. מעורבים בטקס ימנים שמאלנים דתיים וחילוניים בלי שום אימרה, שיר או חולצה או דברים פוליטיים. די לפילוג ולשנאה ודיי להשתמש במצב הנורא ובמשפחות החטופים למען הפוליטיקה והשנאה פשוט דיי! רק אהבת חינם". ברשת, פחות אהבו את ההתבטאות של בובליל בערב שכזה שניסתה להסביר את עצמה וייתכן ויצא לה גרוע יותר.

עינב בובליל
התגובה הראשונה. עינב בובליל | צילום: אינסטגרם

"אי אפשר להביע עמדה במדינה הזו פשוט אי אפשר. אני עדיין עומדת מאחורי התגובה שלי, פשוט אין לי כוחות נפשיים להתמודד עם מיליון תגובות שכמובן ישר מילים לא יפות וקללות ושנאה" כתבה בסטורי שגם אותו הספיקה למחוק מאז. "אין לי שום טענה חלילה וחס למשפחות הנופלים והנרצחים הגיבורים שלנו הרוגי מלכות ובטח שלא למשפחות החטופים. כבודם במקומם מונח. לא אהבתי סה"כ שביום כזה בחרו להכניס פוליטיקה ומי אשם ומהפכה". לסיום ציינה "ראוי וצריך וחייב שתהיה חקירה ממלכתית ולהפיק לקחים ושיקחו אחריות האשמים. פשוט לא היום".

רגע לפני שהלכה לישון עשתה סדר בכל הדברים וכתבה אחרי כל הדברים שמחקה "מי שמכיר אותי באמת יודע את ליבי נפשי וכוונתי ומי שלא פחות מעניין אותי. אין לי כוחות נפשיים להתמודד עם שנאה רוע ויצר הרע. יכול להיות שבאמת לא הייתי צריכה לרשום תגובה ביום הזה אבל זה בער בי".

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: פרטי
עינב בובליל
צילום: אינסטגרם