אמא כבר מחכה לעוד נכדה: אסף גרניט עומד מתחת לחופה

כבר כמעט עשור שאסף גרניט רווק מבוקש בביצה, לאחר שהתגרש מאשתו מורן איפרגן. כעת, הוא צועד שנית בשביל חופה על סט הצילומים וחושף האם היה מתחתן בשנית ושומע בלייב שאמא שלו מאחלת לנכדה

זמן צפייה: 00:50

האם הרווק המבוקש, זה שכל מערכת יחסים חדשה שלו מעוררת עניין בביצה עומד להתמסד בשנית? אחרי חתונה אחת וילד משותף התייצב אתמול (שני) אסף גרניט על סט הצילומים וחזר אחורה בזמן לימים בהם צעד בשביל חופה. בצילומי פרסומת חדשה של השף הלוהט לאלבר, גרניט, שלא מרבה להתייחס לחיי האהבה שלו סיפר כי הוא לא מתחרט על החתונה שהייתה לו אבל הוא לא יודע אם היה מתחתן עוד פעם.

כתבות נוספות במדור סלבס:

במהלך הפרסומת, אסף משחק חתן שמגיע לחופה, כשההורים שלו מלווים אותו לצידו. אז האם זו סצנה שהיה רוצה לחוות בשנית? "פעם אחת צעדתי לחופה ואני ממש לא מתחרט" אמר והוסיף "לא יודעת אם אעשה שוב את כל העניין של החופה וכל הטקס אבל..." וסיים באופטימיות. מי שהייתה על הסט והגניבה לו חיבוק בין לבין הטייקים הייתה אמא שלו, שהגיע עם אביו, שתמכו בבנם ביום עבודה לא כל כך שגרתי.

אסף גרניט
מתכונן לרגע הגדול? אסף גרניט | צילום: ניר פקין

"אני ממש מתרגש שאמא באה, אני אנסה לתת את הפרפורמס הכי טוב שלי כי היא מצד אחד הבן אדם שהכי אוהב אותי ומצד שני גם המבקרת הכי גדולה שלי, בקטע טוב" אמר גרניט. וכשנשאל האם היא הייתה רוצה כלה, אולי עוד נכדים היא מיהרה להתייחס לתשובה מהצד וצעקה בנלהבות "נכדה!". קדימה, גם אנחנו מחכים.

אסף גרניט
אמא ואבא הגיעו לתמוך. אסף גרניט והוריו | צילום: אסף גרניט