בצל שמועות על משבר בזוגיות מיכל הקטנה מספרת: "אני לא יודעת איפה ניר. תעדכנו אותי"

לצד השמועות הבלתי פוסקות על משבר בנישואים, מיכל הקטנה נשאלה היכן בעלה ניר וענתה בכנות "אני לא יודעת, אשמח אם תעדכנו אותי"

זמן צפייה: 00:21

מיכל הקטנה ממשיכה לספק כותרות למדורי הבידור וגם כשהשמועות על משבר ביחסים בינה לבין בעלה ניר וייצמן בלתי פוסקות, נראה שהיא ממשיכה ללבות אותם. בסיום יום עבודה ארוך עלתה כהרגל כוכבת הילדים ללייב באינסטגרם ודיברה על היום שלה. במהלך השידור נשאלה לא מעט היכן ניר בעלה, אחרי שבתקופה האחרונה עלו הרבה תהיות מאחר ובין היתר הוא לא הצטרף לאף טיול משפחתי שלה ושל הילדים שלה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בלי שום פילטרים, תוך כדי ארוחת ערב, ענתה מיכל  "אני לא יודעת איפה ניר, לא יודעת", אמרה והוסיפה "יש לו אינסטגרם, אתם מוזמנים לכתוב לו, לשאול אותו - ותודיעו לי. אני לא יודעת".

מיכל הקטנה וההריונית ובעלה

כזכור, שמועת על משבר זוגי היו לא מעט וגם בפוסט שכתבה בעצמה לפני כשנה לכבוד יום הולדתו של ניר כתבה: "ידענו תקופות קשות שהאדמה לרגלנו רעדה והשמיים התפזרו לחתיכות קטנות, אבל הצלחנו! שרדנו הכל! הצלחנו להתגבר על כל מכשול. למרות הרעשים מסביב, הצלחנו האחד לשנייה להקשיב. מלמרות כל הפחדים שהתעוררו, הצלחנו באומץ להתקדם ולהמשיך- בחושך, בתחתית של התחתית מצאנו אור, אור גדול שניצח הכל".