אייל גולן מגיב לראשונה על הפרידה מרוסלנה

אחרי דממה של שבוע, אייל גולן מדבר לראשונה על הפרידה מרוסלנה רודינה ומרגיע "אני מאוד אוהב אותה, נשאר חברים טובים"

זמן צפייה: 09:51

שבוע שלם עבר מאז החליט הזוג המלכותי, אייל גולן ורוסלנה רודינה להפריד כוחות ולקחת פסק זמן. אחרי שברון הלב, הדיווחים על הסדרי המגורים ואפילו התגובה של האקסית המיתולוגית, אילנית לוי על הפרידה המפתיעה.

 

אחרי דממה של שבוע בו שמרו הזוג על שקט ( חוץ מברשתות החברתיות, שם הם שידרו עסקים כרגיל ודאגו להעלות תמונות שלהם מבלים ונהנים) הגיע הזמן לתגובה ראשונה, הפעם של אייל גולן שהגיע לקדם את אלבומו החדש בתוכנית הרדיו של ירון אילן "מנטה" ברדיו ירושלים.

אייל גולן ורוסלנה רודינה בגמר ''הישרדות'' (צילום: אביב חופי)
אייל גולן ורוסלנה רודינה בגמר ''הישרדות'' (צילום: אביב חופי)

 

אחרי שיחה ארוכה בין השניים, אילן לא יכל שלא לשאול את גולן על הפרידה הכי מעניינת בביצה המקומית, "אני לא נוהג לדבר על דברים ועל חיי האישיים, גם הפעם אני לא אעשה את זה. אני רק אגיד שבין בני זוג קורה שמגיעים למקום שפחות מסתדרים".

 


גולן הרגיע את המעריצים וסיפר שאם חשבו שעבר בין השניים חתול שחור, הפעם אפשר להרגע "אני חייב להגיד שהכול באווירה טובה, אני רואה המון זוגות שנפרדים במלחמה ובריב ופה זה לא בא מהמקום הזה. אנחנו מדברים כמעט כל יום, יש לנו ילד משותף. אנחנו נישאר חברים טובים, הייתה לנו תקופה מדהימה ביחד. אני מאוד מעריך אותה, אני מאוד אוהב אותה וכמו שאמרתי לה, אני תמיד אהיה שם בשבילה ובשביל יאן".

 

 

תענוג

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on