ממסיבה למסיבה בבגד ים קטן: כך העבירה מורן בן אסולין את הסופ"ש בתור רווקה

רגע אחרי שנודע כי הכלה מורן בן אסולין ששברה את הרשת ביום חתונתה מתגרשת מבעלה, היא יצאה לסוף של חגיגות לכבוד הסטטוס החדש שלה

זמן צפייה: 03:56

רגע לפני כניסת חג שבועות ותחילתו של סוף השבוע הארוך, פורסם כי הכלה הכי מפורסמת של התקופה האחרונה מורן בן אסולין, שהפכה לוויראלית לאחר שגנבה לעומר אדם את ההצגה ביום חתונתה כשעמדה בגאווה על הבמה וצעקה לקהל "אמאל'ה איזה יפה אני, איזה שווה אני" מתגרשת מבעלה. אחרי שמונה חודשים של נישואים במהלכם הפכה לשם מוכר, היא ובעלה איתמר החליטו להיפרד.

כתבות נוספות במדור סלבס:

המדינה בקושי הספיקה להתאושש מהבשורה המבאסת אבל נראה שבן אסולין לקחה את הסופ"ש הארוך כדי לעשות הפוגה ולצאת לחגוג את הסטטוס החדש שלה. הפרודה הטרייה ירדה לאילת יחד עם כמה חברים ולפחות על פניו ברשתות החברתיות הציגה מצב רוח מרומם וחגיגות בלתי פוסקות במסיבות. בבגד ים קטן ועם כוס ביד נראה שבן אסולין לא בוכה על מצבה אלא להיפך, יוצאת לחגוג את החיים.

מורן בן אסולין
מורן בן אסולין | צילום: אינסטגרם

באחת התמונות שהעלתה הוסיפה את הכיתוב "גרושה עם ירושה", ובתמונה אחרת כתבה: "כל קושי הוא זמני, בין אם בזוגיות, בין אם זה בעבודה, במעבר דירה או בפרנסה. על דבר שיש הוא זמני, הקושי הוא זמני. אבל אם עומדים בניסיון עומדים בקושי הרווח הוא נצחי".

מורן בן אסולין
מורן בן אסולין | צילום: אינסטגרם
מורן בן אסולין
מורן בן אסולין | צילום: אינסטגרם