לא ממהרת לזוגיות חדשה ומיצתה את עניין החתונה: דנית גרינברג בראיון על החיים החדשים

דנית גרינברג עדיין מנסה להתרגל לטייטל החדש שלה שלה כרווקה, ממש לא ממהרת להיכנס לקשר חדש וגם מרגישה שמיצתה את עניין החתונה אבל תרצה להקים חתונה. ישבנו עם הכוכבת לשיחה צפופה

זמן צפייה: 04:08

דנית גרינברג מתחילה להתרגל לסטטוס החדשה שלה כגרושה טרייה. רק לאחרונה היא עזבה את מה שהיה ביתם המשותף לה ולברק חקמט בהרצליה והתמקמה שוב בתל אביב. בין לבין פרוייקטים שונים, בינהם פינת החדשנות שלה ברשת 13, המשפיענית קיבלה קמפיין חדש ומרגש. גרינברג, נבחרה להיות הפרזנטורית הישראלית של מותג התכשיטים הבינלאומי pandora בישראל ופגשנו אותה לשיחה על הסט בכל מה שנוגע לחיים החדשים שלה.

יום צילום ראשון שלך כפרזנטורית ל"פנדורה", קמפיין ליום האהבה ואת היום רווקה איך זה מרגיש?
"קודם כל יום האהבה זה לא רק לזוגות, בעיניי זו פשוט תזכורת לאהוב את עצמנו, לאהבה עצמית. ואיך זה מרגיש להיות רווקה? עדיין לא מתרגלת לטייטל"

את חושבת שאת פנויה כבר לקשר חדש? לצאת לדייטים?
"נראה לי שאני אקח לעצמי עוד קצת זמן, אני לא ממהרת לשום מקום, הייתי שם עשיתי הכל, שניה רגע לנשום. אני בפאן שלי כרגע".

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: רפי דלויה


את רואה את עצמך מתחתנת שוב או שמיצית את העניין?
"את הטקסיות של העניין אני מרגישה שכזה מיציתי, אבל אין ספק שאני כן ארצה בעתיד זוגיות, וארצה להקים משפחה וברור מה שיבוא יבוא"

נראה שאת מתייחסת הרבה בהומור לכל מה שקורה בחיים שלך ברשתות החברתיות ומה שנקרא "צוחקת על הסיטואציה". כמה מזה אמיתי? ההתמודדות באמת כזו קלה?
"הרוב אמיתי, אני עושה את מה שאני מרגישה ודרך היצירה של התוכן שלי ולהתייחס לדברים בהומור ובאופטימיות זו גם דרך ההתמודדות שלי. ברור שאני עוברת דברים ועברתי תקופה לא פשוטה בכלל אבל אני פחות מאלו שיוצאו את הטלפון ויראו כמה מר גורלן ואני יותר דווקא אעדיף להישאב לטוב ולשמחה. אני מניחה שהרבה יודעים שאני עוברת תקופה לא פשוטה אבל זה שאני קמה ושמה חיוך ומייצרת את התוכן שמקבל פידבק חיובי זו בעצם דרך ההתמודדות שלי".

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: רפי דלויה


עברת עכשיו דירה, איך זה לחזור להיות תל אביבית?
"ואו הכי כיף בעולם, הספונטניות חזרה לי לחיים וכל החברות שלי לידי וכולן כמעט באותו סטטוס ואנחנו כזה סקס אנד דה סיטי"

טליה ושחף התארסו, הם הולכים להיות הזוג השני שיוצא מ"האח הגדול" ומתחתן. יש לך איזה טיפ בשבילם אולי?
מי היה הזוג הראשון? חח סתם. הטיפ שלי זה, אני לא מכירה אותם אישית הם נראים לי זוג מהמם אני מקווה שזה יישאר ככה לעוד שנים רבות וארוכות ושידעו לשמור על זה

מה דעתך על העונה החדשה של "האח הגדול"?
"עונה מוגזמת, אני לא כל כך מתחברת"

ומי הפייבוריט שלך?
"אין לי, זו פעם ראשונה שאני מסתכלת ואני אומרת מה? זה כאילו כל כך מוזר שזה כל כך קיצוני שם. לא הייתי רוצה להיות שניה אחת בבית הזה"

היית חוזרת לבית האח?
"
לא די אני כבר עשר שנים אחרי אני עשיתי את שלי".