מהיריבות בתעשייה ועד לאקס: מי פרגן לנועה קירל ומי שתק?

למרות היריבות הלא מוסתרת, בחרו אנה זק ואגם בוחבוט לפרגן לביצוע של נועה קירל ל"יוניקורן" באירוויזיון אבל היה מישהו אחד שנראה ששכח להביע אהדה - וזה מפתיע!

נועה קירל על הבמה
נועה קירל | צילום: Sarah Louise Bennett / EBU

בתום ערב מותח בצל המתיחות הבטחונית נראה שדווקא הסכסוכים המקומיים הגיעו לקיצם. אחרי שנים ארוכות בתעשייה ויריבות לא סמויה כלל שכללה ראיונות הדדים לא כל כך מפרגנים, נראה שכוכבות עולם המוזיקה הישראלי שמו בצד את המשקעים והחליטו לפרגן לנועה קירל.

כתבות נוספות:

נועה קירל על הבמה
נועה קירל על הבמה | צילום: Sarah Louise Bennett / EBU

אחרי הביצוע הפנומנל שלה ל"יוניקורן" על בימת האירווזיון בליברפול, זכתה קירל לפרגונים מרגשים מלא מעט קולגות לביצה, בינהן היריבות אנה זק ואגם בוחבוט. השתיים, שפחות או יותר נמצאות בטווח גילאים של נועה ואף התפרסמו בסמוך אליה והיו פעם אף חברות, ידעו לאחרונה ימים פחות טובים שכללו טינופים בתקשורת. למרות זאת, החליטו השתיים לשלוח מילים טובות דרך הרשתות החברתיות.

אנה זק כתבה "אמאלה מטורפת", תוך כדי תיעוד הנאמבר של קירל, ואילו בוחבוט כתבה: "ואו!". באופן מפתיע גם האקס ברק שמיר, שהיה עם קירל בתחילת הקריירה שלה לא חסך פרגון וכתב: "אין לך מתחרות" וניסה להשפיע על עוקביו המתגוררים בניכר להציע למספר 9. דווקא האקס המיתולוגי יהונתן מרגי, שכן התראיין לאחרונה והביע את גאוותו בחברתו לשעבר לא כתב שום מילה על ההופעה.

הסטורי שהעלתה אנה זק
הסטורי שהעלתה אנה זק | צילום: אינסטגרם

עוד ברשימת החשובים ביותר שפרגנו ובענק כי הוונדרוומן גל גדות, שסוף סוף העלתה תמיכה בנציגה של ישראל לאירווזיון וכתבה ל-102 מיליון העוקבים שלה "היא חד קרן" ותיעדה ותייגה את קירל שהופיעה על המרקע. גם בן הזוג תומר הכהן, שלא היה בארנה כתב בשעות הלילה המאוחרות "אהבה שלי, סוף סוף מה שעבדת עליו כל כך הרבה בחוץ, ומביא אושר וגאווה לכל כך הרבה אנשים. בדיוק כמו שרצית! את מושלמת, מבחוץ ומבפנים. העולם לא מוכן למה שהולך לקרות"!

גל גדות מפרגנת לנועה קירל
גל גדות מפרגנת לנועה קירל | צילום: אינסטגרם

תומר הכהן מפרגן
תומר הכהן מפרגן | צילום: אינסטגרם