"היה לו מבט של 'אני עוד שניה רוצח אותך'": שיר אלמליח חוותה אלימות על הכביש

שיר אלמליח חוותה אירוע אלים על הכביש, כאשר נהג מונית התנהג כלפיה בבריונות, ירק לעברה, ואף שלח לה מבטים מאיימים. "זה היה ממש מפחיד" היא שיחזרה ושיתפה כי במזל הכל נגמר בשלום

זמן צפייה: 01:00

כאילו החיים בארץ לא מספיק מלחיצים, הבוקר הדוגמנית שיר אלמליח חשפה בפני העוקבים שלה סיטואציה מאוד מבהילה שקרתה לה כשהיא נסעה באוטו יחד עם בנה הקטן. תוך כדי שהיא נוהגת ברכב (נו נו נו), סיפרה אלמליח למצלמה על מקרה בו נסעה בכביש, עד שנהג מונית עצר באמצע תוך שהוא מפריע לתנועה ומרוכז בנייד שלו. "צפרתי לו בשביל שיתקדם ויתן לי להמשיך לנסוע. הוא הרים את הראש מהטלפון במבט הכי מפחיד בעולם" ואז תיארה תרחיש אימה.

"הוא יוצא מהאוטו, היה לו חתיכת נייר והוא כיווצץ אותו זרק אותו בעצבים על הרצפה ואז אני לרגע ממש נלחצתי לא ידעתי מה קורה אם הוא הולך לעשות לי משהו. זה היה ממש מלחיץ" המשיכה אלמליח לגולל את הסיפור וניסתה לסמן לו שהכל בסדר אבל כשחזר לאוטו הוא ירק על הרצפה בעצבים וב"שיא האיום" ובכוונה נסע לאט ולא נתן לה לעקוף אותו. "כל הדרך עד שנפרדו דרכינו הוא הסתכל עלי דרך המראה במבט של 'אני עוד שניה רוצח אותך'. זה היה ממש מפחיד". אלמליח סיפרה כי היא באמת חששה מה הנהג יעשה לה, והודתה לאל שהכל נגמר בסדר.