זה מה שבר כהן עשתה לילדה שכתבה לה שהיא ביריונית

כוכבת האח הגדול בר כהן החליטה לפרסם צילומי מסך מהתכתבות עם ילדה בת 12 שקיללה אותה באינסטגרם. רק לאחר שהילדה התחננה, בר הסירה את הסטורי. אך האינטרנט זוכר הכל

בר כהן, האח הגדול עונה 4
בר כהן | צילום: האח הגדול

לא מתעסקים עם בר על הקצה: כוכבת האח הגדול קיבלה גידופים בהודעות הפרטיות באינסטגרם מילדה בת 12, והחליטה לנקום. היא פרסמה צילום מסך של הקללות למען יראו וייראו.

הנערה שלחה לבר הודעה פרטית, התנצלה והתחחנה שבר תסיר את צילומי המסך מחשש שחבריה בבית הספר יראו את ההתכתבות: "היי בר אני רוצה להגיד לך שאני באמת ממש ממש מצטערת אני מקווה שלא תעלי גם את זה לסטורי, אני חטפתי עצבים ואני באמת אוהבת אותך תנסי רגע להבין אותי, בבקשה תמחקי את זה אני לא רוצה שהשכבה שלי תראה את זה וגם את, אני נורא נורא מצטערת, מקווה שתקבלי את ההתנצלות (אשמח אם לא תעלי את זה לסטורי)". עוד הוסיפה הנערה: "בבקשה בר, אני מצטערת מהלב. אני סתומה. את יכולה בבקשה למחוק את הסטורי? אני מתנצלת מכל הלב באמת בר בבקשה. את לביאה והבן שלך כוכב!"

בר כהן
בר כהן | צילום: צילום מסך, ערן סויסה

בר הסירה את צילום המסך של ההתכתבות, אך פרסמה את התחנונים של הנערה, וכתבה: "כולנו נופלים לפעמים לשיח שגוי גם ברשת לפעמים כותבים ואומרים אויש למה? אבל לפעמים הגבול נחצה ומתדרדר ואלו מילים שבאמת 'בת זונה' מילדה זה לא נורמלי. ובעיניי מי שיש לה אומץ וזה לא משנה בת כמה היא, בת 12 או 75, לשלוח כזו הודעה גם לא מבדוי שתדע שאצלי היא תעלה מיידי - לא כדי לקבל כמות הודעות של אהבה! רק כדי לגנות את זה".

בר כהן
ההתכתבות של בר עם הנערה | צילום: צילום מסך, ערן סויסה

עוד הוסיפה בר: "את השיעור שלה לצערי היא קיבלה וכל מי שיתבלבל יקבל - אפשר לא לאהוב ולא להתחבר להעריץ אדם אחר, אבל יש גבול. ואפשר להוריד עוקב". בהמשך בר הסירה גם את הסטורי הזה.

דווקא מכולם היינו מצפים מבר שתדע לסלוח ולחמול לנערות שמגיבות לכוכבות ברשת, במיוחד לאחר התקרית שלה עם נופר מור, כשבר עוד הייתה אנונימית וכתבה הודעות נגד נופר בחשבון האינסטגרם שלה. לאחר שיצאה מהבית בר התנצלה על המקרה.