כאב לב של חודש שישי: כך הגיבה אשתו של אוראל צברי לביטול ההופעה של טיילור סוויפט

כמו מעריצים ומעריצות רבים שהגיעו עד לוינה כדי לצפות בהופעה של טיילור סוויפט אך גילו ברגע האחרון שהן בוטלו בעקבות איום ממשי לפיגוע של דעאש, גם אוראל צברי ואשתו נכחו שם וקיבלו את הבשורה המאכזבת. איך הגיבו? צפו

זמן צפייה: 00:37

ביממה האחרונה הסטורי באינסטגרם של אוראל צברי היה מלא באושר וציפייה של אשתו ההרה סיון תם שהייתה בטוחה שהיא מגשימה חלום ומגיעה לוינה שבאוסטריה כדי לצפות בהופעה של הזמרת האהובה עליה - טיילור סוויפט. אלא שאתמול החלום התנפץ לאור העובדה שמשטרת וינה עצרה שני צעירים בחשד לתכנון פיגוע באחת ההופעות של הזמרת עבור ארגון דעאש. צברי, שזרם עם השיגעון של אשתו הנמצאת בחודש השישי להריונה והסכים להגיע איתה להופעה למרות שהוא יודע רק שלושה שירים מרפרטואר של שלוש שעות הופעה היה עבורה גם כשקיבלה את הבשורה הקשה על ביטול ההופעה.

אוראל צברי ואשתו סיון
רגע לפני הבשורה המרה.אוראל צברי ואשתו סיון | צילום: אינסטגרם

אחרי ששילמו 500 דולר לכרטיס והיו מוכנות עם צמידים, חולצות והרבה ציפייה בלב, במהלך ארוחת ערב גילו תם וחברותיה שהצטרפו אליה למסע כי שלושת ההופעות באוסטריה בוטלו והחלום התנפץ. תחילה, חשבו הבנות שהכוכב המצחיק מסתלבט עליהן אבל אחרי שהבינו שזה אמיתי הרבה דמעות היו שם, תהיו בטוחים, וצברי המשעשע התקשה לעודד את הבנות ברגע המאכזב. "אחת הארוחות הכי עצובות שחוויתי" כתב צברי תוך שהוא מתעד את הבנות מתאבלות על ביטול ההופעה.

גם תם עצמה העלתה פוסט מבואס בו כתבה: "בחורה בחודש שישי עם דלקת בעצם הזנב, גמורה שבורה עם בצקות ברגליים מחכה שנה שלמה כמו ילדה טובה. מצפה, מתרגשת. טיסות מתבטלות, מזמינה טיסות במחיר לא סביר בכח רק לראות את טיילור והנה מרפי אין טיילור".

סיון תם
סיון תם | צילום: אינסטגרם