אסון התאומות: הפרידה הדרמטית של האחיות מלול

מה גרם לטלטלה המורכבת בחייהן של שתי האחיות המפורסמות במדינה?

זמן צפייה: 02:56

מאז שהתפרסמו לראשונה בתכנית הריאלטי היפה והחנון, האחיות התאומות הודיה ומירב מלול עברו מהפך, הפכו לכוכבות רשת מזמרות מצליחות והפכו למותג צבעוני, עכשווי וויראלי. כעת אנו מתבשרים על פרידה מקצועית שעלולה לשנות לשתיים את הקריירה.

אל דאגה, לא מדובר בסכסוך בין האחיות הכי מפורסמות במדינה הודיה ומירב מלול, מדובר בפרידה מקצועית שעלולה לשנות לשתיים את הקריירה מקצה אחד לקצה השני.  המלוליות שעברו מהפך והפכו לכוכבות רשת מזמרות מצליחות והמנהלת האישית שלהן ואשת יחסי הציבור בר רימוני שלהן נפרדו.

התאומות מלול
התאומות מלול

עוד ברשת סלבס

הפאדיחה של חדשות 10 

סוף מסלול: סופיה מצטנר והכדורגלן הפרטי שלה נפרדו

עדן בן זקן שרה את השיר שסחף את המדינה "גשם גשם מטפטף"

כוכבי תאג"ד דין מירושניקוב ומירן מנקס קוטפים קמפיין חדש

מי שעמד במרכז התהליך של שינוי התדמית של השתיים היא המנהלת האישית של האחיות, אשת יחסי הציבור, בר רימוני. לרשת סלבס נודע כי אחרי ארבעה חודשים של עבודה משותפת מסביב לשעון, שני הצדדים (רימוני והאחיות) החליטו להיפרד בטונים צורמים. הסיבה לפרידה לפי מקורבים היא חוסר הרצון של האחיות לחתום עם רימוני על חוזה רישמי, כזה שחותמים בין מיוצג לסוכן שלו בכל סוכנות ובכל מקום בעולם. הבנות החליטו שהן רוצות לנהל את מערכת היחסים עם רימוני בעל פה, ללא כל חוזה התקשרות בין הצדדים, דבר שמבחינתה הוא בלתי אפשרי היות ומעורב כאן כסף רב והשקעה מצידה של היחצ"נית.

אחרי המהפך מגיעה הטלטלה
אחרי המהפך מגיעה הטלטלה

לאחר ניסיונות להגיע להבנה שלא צלחו, הצדדים החליטו להיפרד. מקורבים סיפרו כי רימוני פגועה מאוד מהשתיים. מהרגע בו נפרדו, מי שהחלה לטפל בצמד האחיות היא רותם מיטשל בת הזוג של הודיה מלול. חשוב לציין כי לא מין הנמנע כי הצדדים יגיעו להבנות בהמשך ויחזרו לעבוד ביחד, אך כרגע זה לא נראה באופק.

בר רימוני מסרה בתגובה: "הבנות צריכות ניהול במשרה מלאה, בגלל היותי בעלת משרד יחסי ציבור, אין ביכולתי לשלב את הניהול שלהן. נשארנו חברות, ואני מאחלת להן בהצלחה".