מעודדת הפרעות אכילה? סרטון של בר רפאלי עורר סערה ברשת

סרטון חדש שהעלתה בר רפאלי לחשבון הטיקטוק שלה זכה לתגובות רבות שטענו כי מעודדת הפרעות אכילה, לאחר שתיעדה שולחן ארוחת בוקר מלא כל טוב - לעומת מה שבפועל היא אכלה

בר רפאלי

למרות שבהתחלה הביעה סלידה מהפלטפורמה, בר רפאלי מתחזקת בחודשים האחרונים חשבון טיקטוק מצליח אליו היא מעלה מדי כמה ימים סרטונים חדשים. בין אם זה עם אחיה און ודור, עם שחר חיון או אמה ציפי, מקפידה הטופמודל הישראלית לגוון את העמוד שלה ולהיכנע לכל הטרנדים העכשווים. אבל סרטון שעלה אתמול בחשבון של רפאלי לא כל כך מצא חן בעיני כל הגולשים.

האמא לשלושה, העלתה וידאו ממהלך ארוחת בוקר בה ביקרה, כשהיא מתעדת את הבופה העשיר שהכיל סוגי מאפים רבים, עוגות עוגיות ולחמים כשלצד זה כתבה "מה שרציתי". לעומת כל ההיצע המגרה שהיה בסרטון, בסופו היא תיעדה את הארוחה הדלה שהזמינה, שכללה חביתה עם ירקות, חתיכת עגבניה, פטריה אחת וקישוא וכתבה "מה שהזמנתי".

@bar.refaeliההבדל בין הרצוי למצוי♬ Yummy - IFA

רבים מעוקביה של הדוגמנית שצפו בסרטון לא התחברו למסר של רפאלי, והחליטו להגיב לה בחריפות וטענו כי היא מעודדת הפרעות אכילה, בעיקר בקרב הצעירות והצעירים שעוקבים אחריה. "אם תחשבי שנייה על הדוגמא שאת נותנת כרגע לצעירות שמבינות מזה שאסור להימנע מאוכל טעים, תחשבי שוב על מה את רוצה לשדר לדור העתיד ועל ערכים חשובים יותר" כתבה אחת ואחרת הגיבה "לא מעודדת הפרעות אכילה בכלל...". עוד גולשת כתבה "עצוב, מאכזב, לא מפתיע".
בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: צילום: דנה קופל