"אני מפחד, זקוק לעזרה דחופה": הסלבס הישראליים שתקועים בטורקיה בעקבות רעידת האדמה

ישראלים רבים נמצאים בטורקיה, בינהם גם סלבס, ושתקועים במדינה המושבתת לאחר רעידת אדמה ומזג האוויר הקשה. "לא יודעת מתי נחזור לארץ" אמרה רוית אסף ואילו קובי סויסה קרא לעזרה "אני מתחנן, תשלחו לי מטוס לחילוץ"

זמן צפייה: 03:26

חלק מהאזרחים בישראל הרגישו במהלך הלילה את רעידת האדמה שהתרחשה בעוצמה נמוכה בארץ, אבל מי ששהה באותו הזמן בטורקיה או סוריה – ממש לא יכל לפספס. נכון לכתיבת שורות אלה, יותר מאלף איש קיפחו את חייהם במהלך תופעת הטבע ההרסנית והמספרים צפויים רק לעלות.

כמו בכל זמן נתון, גם כעת נמצאים בטורקיה לא מעט ישראלים. בינהם ידוענים, ששיתפו את התחושות בזמן האירוע המלחיץ ברשתות החברתיות. מלכת היופי לשעבר רוית אסף הייתה אמורה לחזור אתמול לישראל, אך בעקבות מזג האוויר בוטלה הטיסה שלהם והם נאלצו להעביר את הלילה. הזוועה שעברו בשדה התעופה לאחר הביטולים והעיכובים זה עוד כלום לעומת הפאניקה שחשו לאחר רעידת האדמה. "זה לא אמיתי מה שקורה פה, לא יודעת מתי נחזור לארץ" אמרה לעוקבים שלה והוסיפה "לשמחתי אנחנו רחוקים מאזור רעידת האדמה הטראגית. מחכים לחזור לארץ, אי אפשר לצאת החוצה".

 

כתבות נוספות ברשת סלבס

 

 

רוית אסף
רוית אסף | צילום: צילום מסך

גם כוכב הרשת קובי סוויסה, הידוע בכינויו קיי אס והבלוגר דניאל יונה נמצאים בטורקיה, אתמול בשעות הלילה העלו סטורי מלחיץ במיוחד. סוויסה פנה לעוקבים שלו ואמר "אחרי לילה בלי חשמל במלון יש פה רעידת אדמה קשה ביותר, אלפי הרוגים פה בטורקיה. אני לא יודע איך אני אחזור הביתה אני ממש מפחד פה. אני זקוק לעזרה דחופה. אני מתחנן. המצב פה קשה, תשלחו לי מטוס לחלץ אותי. הטיסות מתבטלות".

קובי סוויסה
קובי סוויסה | צילום: אינסטגרם

די ג'יי סקאזי גם הוא היה בדרכו הביתה מהמבורג לאחר הופעה, כשהגיע במקרה לקונקשיין בטורקיה. הוא היה אמור לעשות את דרכו גם הוא הביתה אך בגלל מזג האוויר והמצב הקשה הוא מחכה לפתרון בשדה התעופה. "אני מת להגיע הביתה, אני בלחץ על הילדה שלי והבת זוג שלי. מעדיף להיות שם שדברים כאלה קורים" אמר בשידור וסיפר כי את זמנו הוא מעביר בשופינג בשדה.