אחרי שרכשה בית: נועה קירל בעוד עסקה יוקרתית

רגע אחרי שרכשה דירה חדשה בתל אביב ועוד לפני שהשלימה את לימודי הנהיגה שלה, נועה קירל רוכשת רכב חדש עם סיפור של אהבה ממבט ראשון

זמן צפייה: 07:56

נועה קירל בקושי מצליחה להתאושש מהישג אחד והיא כבר בהתלהבות מהדבר הבא! קצת אחרי שנחתה בישראל אחרי החוויה החד פעמית באירווזיון, אז ייצגה אותנו בכבוד והגיעה למקום השלישי עם "יוניקורן", ושבוע אחרי שנחשפה הרכישה הנדל"נית המרשימה שלה - נועה קירל עושה את ההשקעה הבאה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

עוד לפני שסיימה את חובתה למשרד הרישוי והשלימה את מספר המינימום של שיעורי הנהיגה וטרם עברה את מבחנים המעשיים, קירל בת ה-22 שעוד לא קיבלה את רישיון הנהיגה שלה רוכשת רכב חדש. הצעירה המצליחה, שעומלת בימים אלו על המופע הבא שלה בפארק הירקון קיבלה לאחרונה את תואר שגרירת מותג הרכב הצרפתי "פיג'ו" וקיבלה הבוקר (שני) את הרכב החדש שלה- פיג'ו 208 חדשה, ברמת אבזור GT. הצבע שבחרה, אולי תופתעו הוא כחול וזה לא מקרי - קירל כבר נתקלה ברכב הזה ובצבע הכחול המיוחד בצילומי הקליפ שלה GONE והחליטה שזה הרכב הבא שתקנה.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: באדיבות פיג'ו

מספר הרישוי של הרכב שהגיע לארץ טרם האירוויזיון, מתחיל בספרות 23, מספר ההצבעה של נועה קירל בגמר ובנוסף מופיעה בו הספרה 3, המקום שאליו הגיעה בגמר. מקרי או לא.. תחליטו אתם. שווי הרכב אם תחשוק נפשכם ברכב דומה, לא פחות מ-140 אלף שקלים. סביר להניח שהיוניקורן קיבלה הנחת סלב ושילמה פחות.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: באדיבות פיג'ו