כבר לא רק שמועה: אייל גולן ודניאל גרינברג נפרדו סופית

אחרי תקופה ארוכה של שמועות וספקולציות על מצבם הזוגי של אייל גולן ודניאל גרינברג, עכשיו זה רשמי - השניים החליטו להיפרד ובאקט יוצא דופן, גם אישרו את הדברים

אייל גולן, דניאל גרינברג
אייל גולן, דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

מרגיש כאילו חיי הזוגיות של אייל גולן ודניאל גרינברג נמצאים ברכבת הרים בלתי פוסקת מרגע שהשניים עלו בתחנה. אחרי שנים ארוכות של פרידות וחזרות נראה שהפעם, לפחות לעכשיו, זה רשמי: אחרי קאמבק מרגש אחרי הגירושים, שמועות על ויכוחים קולניים לצד הצגת שגרה כרגיל ( למרות שאנחנו כבר רגילים), ההורים של מיאל ורון החליטו להיפרד בפן הרומנטי ולנסות להישאר חברים. ואולי מה שמעיד על כך יותר מהכל היא העובדה שבפעמים הקודמות שהשניים נפרדו, הם ניסו להכחיש את כל הידיעות והדיווחים בנושא, והפעם אישרו את הידיעה.

אייל גולן ודניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה

הידיעה, שפרסם לראשונה העיתונאי ערן סויסה, מגיעה פחות משבוע אחרי שגרינברג תיעדה אותה ואת גולן דביקים במיוחד כשהם מלווים את בתם מיאל לניתוח, כשהיא מנסה להשתיק שמועות על פרידה וכותרות על משבר ביחסים. היום, רגע לאחר פרסום הפרידה התייחסה שוב גרינברג לדיווחים ופרצה בבכי כשאישרה ואמרה: "חשוב לי להיות גלויה, החלטנו להפריד כוחות, לא דבר פשוט או קל במיוחד כשיש ילדים בתמונה. הסיבה שהחלטנו בגללה לעשות את ה'קאט' הזה זה בגלל שיש לנו שני ילדים שצריכים הורים שמחים ומאושרים הורים שיהיו להם אנרגיות וכלים לתת להם כל מה שצריך. כשבן אדם לא טוב לו במקום שהוא נמצא בו הוא לא יכול להיות טוב לסביבה. אני דומעת כי זה לא פשוט ולא קל אבל זו החלטה משותפת מתוך הבנה שמגיע לשנינו משהו אחר לנפש שלנו. גם לצייר כוח שלא קיים זה לא פייר. אז לא רוצה להראות שהכל טוב. ההחלטה היא חד משמעית וזהו".

כזכור, השניים שהתגרשו בינואר 2022 חזרו לפני כשנה והיו און אוף במערכת יחסים. לאחרונה אף החליטו לעבור לבית במושב אותו שכרו אך בעקבות הפרידה נראה שרק אייל יעבור ואילו גרינברג תישאר בביתה ברחובות.