כוכב "האח הגדול" בווידוי: "נעלמתי, מגיע לכם הסבר. פחדתי שאעשה לעצמי משהו"

כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול" קאזם חליליה חשף בפני העוקבים שלו באינסטגרם כי הוא נמצא במשבר נפשי בעקבותיו פנה לעזרה מקצועית

קאזם, האח הגדול עונה 4, הצינור

כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול" קאזם חליליה, נעלם בשבועות האחרונים מהרשתות החברתיות וכעת, בסדרת סטוריז ללא פילטרים הוא חושף מצב נפשי רעוע. חליליה, שחווה נתק ממשפחתו בעקבות השתתפות שלו בריאליטי וחשיפת העדפותיו המיניות שיתף בתקופה הקשה שעוברת עליו ועל כך שפנה לאחרונה לטיפול פסיכולוגי. ״נעלמתי בתקופה האחרונה ובגלל שאתם חשובים לי, ואני חושב שמגיע לכם הסבר, איפה נעלמתי ולמה לא הייתי מסוגל להעלות תוכן, ולהעלות סטורי. הנפש שלי לא הייתה בריאה ואני לא בטוב. אמרתי אני חייב לטפל קודם כל בנפש. למרות שלא האמנתי בהתחלה בפסיכולוגים ואמרתי תקופה ותעבור. אבל היום בפעם הראשונה הייתי אצל פסיכולוג, לקחתי את ההחלטה הזאת כי לא הצלחתי להתמודד עם זה. הייתי חייב כלים מקצועיים״.

עוד הוסיף חליליה ״פחדתי שהדיכאון הזה ייקח אותי למקומות לא טובים, ופחדתי שאני אעשה לעצמי משהו, בכלל חשבתי לסגור את האינסטגרם ולהיעלם. אני לא רוצה שתחשבו שאני מסכן, ושתרחמו עליי אני לא מסכן, בסך הכל משתף אתכם בחוויה האישית שלי ובמה אני עובר בתקופה האחרונה. רק עכשיו התחלתי פגישות עם פסיכולוג, אני אופטימי ונראה לאן זה יוביל. הייתי מרגיש אבוד, כאילו אני קם בבוקר - ומה עושים היום? ואיך מעסיקים את עצמנו.

קאזם חליליה, האח הגדול עונה 4
צילום: האח הגדול

״האוטופיה שייחלתי לעצמי, גם הציפייה מהאנשים, כל שנה יש ריאליטי ואנשים יוצאים מהריאליטי, ויש כאלה שהיו מוצלחים בריאליטי ויש אנשים שהם פחות והציפייה מאנשים כדמות חזקה ודומיננטית שעכשיו אתה הולך ללא יודע מה. זה לא עובד ככה זה הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים. זה הרבה יותר קשרים מכישורים, זה מדינה קטנה...התחרות הזאת, על הלייקים, על הצפיות, הקהל זה משהו שחנק אותי. הגעתי למצב שאני לא מסוגל, לא בא לי, ואני לא יודע מה קרה לי...חשבתי שזה יעבור עד שהגעתי למצב מאוד קיצוני. עברתי דברים קשים בחיים שלי אבל אם אני רוצה לסכם, אני חושב שזו שנה הכי קשה שאני עובר בחיים שלי מכל הבחינות, העלות ששילמתי ואני משלם היא הרבה יותר קשה מהתועלת. אני מקווה שזה יעבור״.