מפזזת על הסט: קייסי זפטה נבחרה להוביל קמפיין בגדי ים

רגעי התהילה משתלמים, והשורדת האהובה קייסי זפטה נבחרה להוביל קמפיין חדש למותג בגדי ים. תראו איזה כיף היה לה על הסט

זמן צפייה: 00:13

את קייסי זפטה כבר התרגלתם לראות על האי בהישרדות מככבת בבגד ים, והאמת שזו בכלל לא הפעם הראשונה שהיא מצטלמת ומרגישה בנוח בהלבשה תחתונה. אך כנראה שהחשיפה על המסך נתנה השארה לחברת בגדי ים שבחרה לאחרונה בשורדת לשמש להם כפרזנטורית בקמפיין החדש. לאחר קמפיינים שונים לחברות אופנה ואפילו תמונה בבגד ים שפורסה בחשבון האינסטגרם של ענקית האופנה השבדית H&M חברת "זוהרה" בחרה בקייסי להצטלם עם הליין החדש שלהם.

קייסי זפטה
קייסי זפטה | צילום: יח''צ

כתבות נוספות במדור סלבס:

המותג, בדרך כלל מצלם את הקולקציות שלו על דוגמניות במבני גוף שונים כדי להראות ללקוחות איך הדגמים יושבים על טווח נשים רחב, והבחירה בקייסי הייתה טבעית מאחר והיא משדרת את חזון החברה.

לא פעם דיברה זפטה על עניין המשקל ואף חשפה כי במהלך השירות הצבאי שלה עלתה 30 קילוגרמים בעקבות מחלה. בגיל 25 הציעו לה להצטרף לסוכנות דוגמנות פלאס סייז ורק אז היא הבינה שהיא נתפסת כ"אישה מלאה". בראיון לYNET אמרה: "כל בחורה שמנה שאומרת לך שהיא לא חושבת כל יום על לרזות – משקרת. אבל אני בגישה שאני רוצה להיות בריאה. אם הבריאות שלי תצריך ירידה במשקל, סבבה. אבל אני מרגישה טוב עם עצמי. אני מתאמנת, עושה ספורט, ולאף אחד אין זכות לומר לי איך לחיות את החיים שלי. אני אוהבת את עצמי גם עם 10 קילו יותר או פחות. זה לא ישנה את מי שאני בפנים, כי הביטחון העצמי שלי תמיד שם והערכים שלי מושרשים בי, לכן המעטפת החיצונית לא באמת משנה. היא אולי מציבה יותר אתגרים בחברה הישראלית כאישה שמנה ואסיאתית, אבל מנגד, יש לי הרבה יותר מה להביא לשולחן".