בר רפאלי, אופירה אסייג ובני גנץ הגיעו להודות: הערב הגדול של נועה תשבי

איש העסקים איל וולדמן, שבתו דניאל ובן זוגה נעם נרצחו במסיבה ברעים אירח ערב הוקרה לשגרירה הלא רשמית של ישראל נועה תשבי. חברים רבים הגיעו לפרגן בינהם בר רפאלי ואמה, בני גנץ וראש עיריית תל אביב

ציפי ובר רפאלי ונועה תשבי

מאז פרוץ המלחמה נועה תשבי משמשת כמסבירה הלאומית של ישראל בניכר. היא מתראיינת, מצלמת נפגשת ומתארחת בכל מקום שרק נותן לה במה – כל זאת למרות שפוטרה באופן רשמי מתפקידה כשליחה למאבק באנטישמיות. לפני ארבעה ימים היא נחתה בישראל ובין לבין פגישות מצאה רגע לקבל אהבה מאנשים חשובים מאוד, שעצרו בכדי להוקיר לה תודה.

איל וולדמן, איש העסקים המוכר ומייסד מלאנוקס שאיבד את בתו דניאל, שנרצחה במסיבה ברעים יחד עם בן הזוג של נעם החליט להרים יחד עם המפיק מוטי רייפ, שהוא גם חבר קרוב של תשבי ערב מיוחד עבורה בביתו. "נתכנס לערב שכולו חיבוק, חיזוק, והכרת תודה לנועה תשבי על פעילותה למען ההסברה למדינת ישראל" כך נכתב על ההזמנה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אל האירוע המרגש שלא הותיר אף עין יבשה הגיעו לא מעט אנשים חשובים, שבאו לשמוע, לחבק ולהעריך. בקול חנוק ובאנגלית, דיבר וולדמן ואמר: "בשמם של נעם ודניאל אני רוצה להודות של על הכל ולהגיד לך שאנחנו איתך כל הדרך". ראש העיר תל אביב רון חולדאי נאם גם הוא באנגלית ואמר : "תודה על הקול החזק שנשמע. הדרך בה את מייצגת אותנו מאוד מוערכת".

עוד התייצבו, תיעדו וככל הנראה חולקים דעות פוליטיות דומות: השר בני גנץ, העיתונאי בן כספית, אופירה אסייג, בר רפאלי ואמה ציפי, איילת שקד כמו גם רני רהב, גלית גוטמן, עינת ארליך, הגרושה הטרייה ג'ני צרוואני, שירה איסקוב ואחרים.

אופירה אסייג, נועה תשבי ופולה בליק
אופירה אסייג, נועה תשבי ופולה בליק | צילום: אינסטגרם
רון חולדאי, נועה תשבי ומוטי רייפ
רון חולדאי, נועה תשבי ומוטי רייפ | צילום: אינסטגרם
נועה תשבי ואיל וולדמן
נועה תשבי ואיל וולדמן | צילום: אינסטגרם
נועה תשבי ואיל וולדמן
נועה תשבי ואיל וולדמן | צילום: אינסטגרם