דניאל ואייל מתאחדים, מעיין אשכנזי נפרדת וסתיו קצין מסכמת: הכוכבים מציינים את השנה החולפת

רגע לפני שהחלה השנה החדשה הכוכבים עצרו לסכם את 2023, שיתפו בתחושות הקשות וציינו את האכזבות והכישלונות לצד השמחות. שנת 2023 תיזכר לעד כאחת השנים הקשות במדינת ישראל, בעקבות מאורעות השבעה באוקטובר. האבדות הקשות שספגנו, הן מאזרחים והן מחיילים וכמובן, החטופים שעדיין בעזה לא באמת מאפשרים לנו להמשיך הלאה. אמש, עצרו חלק מהכוכבים המקומיים כדי לסכם את השנה החולפת, לטובה ולרעה

סתיו קצין, עומר נודלמן והאקס, מעיין אשכנזי ואייל גולן ודניאל גרינברג

מעיין אשכנזי, שהייתה אמורה להפוך לאישה נשואה ולהתחתן עם דור חי חמו וביטלה את החתונה כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אתמול " 2023 לא היית שנה טובה אלי ולא למדינה שלי,לא כמו שחלמתי. אמן ש2024 תהיה יותר טובה,מדויקת ותביא איתה בשורות טובות".

מלכת המסיבות והמפיקה אירית רחמים, שנפרדה גם היא השנה מבן הזוג שלה עמוס לוזון כתבה "בכל שנה בשעה הזו, אני כבר יודעת בדיוק מה אני הולכת ללבוש למסיבת הסילבסטר. הסלוגן שלי בחיים הוא לחגוג בענק. השנה הזו הסילבסטר מרגיש לי אחר. ריק. מיותר. לא מתאים. לא שלנו" והוסיפה "אבל עבורי כרגע, מרגיש לא אמיתי ולא נכון לחגוג במסיבות ענק, כשיש לנו 129 אחים בשבי. כשיש כמעט 1500 משפחות בישראל שאיבדו את היקר להן בחודשים האחרונים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Irit Rahamim (@iritrahamim)

כתבות נוספות במדור סלבס:

לעומתם, אייל גולן ודניאל גרינברג שנתנו קאמבק מפתיע השנה כן בחרו לחגוג השנה יחד והעלו תמונה שלהם מתנשקים בחצות רגע לפני האזעקות וכתבו : "שנה אזרחית חדשה, בשנה שעברה לא התנשקנו, השנה אנחנו מתנשקים, אוהבים ומברכים על הבית, המשפחה, האהבה והיחד. שנישאר מאוחדים למעננו ולמען ילדינו, שנדע להעריך כל יום ביומו ולהודות על הקיים".

אייל גולן ודניאל גרינברג
אייל גולן ודניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

סתיו קצין, משתתפת "האח הגדול" שזו הייתה אמורה להיות ה-שנה שלה סיכמה באריכות וכתבה: "איך אני בכלל מתחילה לסכם אותך? שנת 2023. אם אתחיל מהסוף הרי שכולנו כבר לא נהיה אותו דבר לעולם, הכאב והבכי שהפכו לשגרה שלא מתרגלים אליה ימשיכו ללוות אותנו לאורך זמן רב, אולי אפילו לתמיד. זאת הייתה תקופה עמוסה בלי שניה לנשום ואז מצאתי את עצמי בתחילת מאי מגשימה חלום של שנים ונכנסת לבית האח הגדול" עוד הוסיפה "ההשתתפות בתוכנית הייתה חוויה חזקה ועוצמתית שהעבירה אותי מסע גדוש ועמוס לטוב לרע, תמודדות עם קשיים בעיקר חברתיים, אובדן פרספקטיבה, המון רגעים של אור וגם כאלה של חושך וגרמה לי להעריך את עצמי יותר ולהבין שאני הרבה יותר חזקה ממה שחשבתי ולהמשיך ללכת בדרך שלי ופשוט להיות אני. ואז הגיע ה7.10 השואה של שנות האלפיים, ומשם פתאום הגיעו תובנות חדשות, פרופרציות אחרות, הכל ניראה אחרת, הסיוט המתמשך הזה שנכפה עלינו לא קרוב להסתיים ואנחנו כולנו צריכים להיות הכי חזקים שאפשר ולדעת שבסוף בסוף, עוד יהיה פה יותר טוב ולשנה החדשה אנחנו מחכים לחטופים שלנו !!"

עומר נודלמן שנפרדה גם היא מבן זוגה עידו ברניקר שיתפה "הדקה הזאת שאנחנו סופרים לאחר, והשנה המתחלפת - יש בה בשבילי, עכשיו יותר מתמיד, משמעות אמיתית של התחלות חדשות", הודתה הדוגמנית. "אז אני מתחילה את השנה הזאת עם חיוך - ויודעת בתוכי שיהיה לי טוב, וגם עם המון תקווה שנשמע בשורות טובות".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Nudelman (@__omernudelman__)