על הספה של החברים: כך העבירה שלומית מלכה את הביקור בישראל

אחרי תקופה ארוכה שלא ביקרה בישראל, הדוגמנית שלומית מלכה הגיעה לארץ ולא תאמינו איך העבירה את שהותה פה

שלומית מלכה
מפרגנת. שלומית מלכה | צילום: רפי דלויה

לפני קצת יותר משנה המדינה הוכתה תדהמה כשהפאוור קאפל של הביצה, יהודה לוי ושלומית מלכה החליטו להיפרד ולהתייצב על מדרגות הרבנות ולהתגרש. זמן לא רב לאחר מכן עלתה הדוגמנית היפה על טיסה לניו יורק ושם שהתה בתקופה האחרונה. בעוד שהגרוש שלה מככב בכל מקום, אנחנו חייבים להודות שהתחלנו להתגעגע לכוכבת היפה ובתחילת השבוע, הגיעה מלכה לישראל לביקור מולדת קצרצר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מלכה, שהייתה הפנים של לא מעט חברות אופנה ישראליות דווקא הגיעה לארץ כדי להצטלם למותג רהיטים ועל הדרך התייצבה באירוע השקה חגיגי. מותג הבישום העולמי CHLOE ערך אירוע חגיגי שהתקיים אתמול לרגל יום האשה הבינלאומי בשיתוף רשת סופר פארם בהנחייתה של בר רפאלי. אם תהיתם, למרות הגלאם אליו היא רגילה בתפוח הגדול ולהפקות המשוגעות שהיא רגילה להצטלם אליהן מלכה דווקא די אישה פשוטה ולרגל הביקור שלה היא לא שכרה איזה סוויטה או דירת פאר, אלא העבירה את השבוע האחרון על הספה אצל חברים ביפו.

שלומית מלכה
שלומית מלכה | צילום: רפי דלויה

למרות הקרבה למקום האירוע, מלכה איחרה בשעה אבל לכל מי שחשב שהיא חזרה בתשובה, כך על פי הדיווחים האחרונים - היא דווקא הציגה מראה לא חסוד בכלל, והציגה בטן חשופה. אל תתרגלו לנוכחותה של הדוגמנית, כי מחר היא כבר תעלה על טיסה ותחזור לביתה בספרינג סטריט בסוהו ניו יורק.

עוד הגיעו ציפי רפאלי רגע אחרי חגיגות יום הולדת והשחקנית ובת זוגו של און רפאלי – שחר חיון, שירה ואמה גוטמן, נטע צ'רנר, כוכב הרשת נדיר אליהו, גילי אלגבי ועוד.

בר רפאלי, ציפי רפאלי, שחר חיון
בר רפאלי, ציפי רפאלי, שחר חיון | צילום: רפי דלויה