"לא עומדת בזה": אודליה סוסיה בווידוי קצת יותר מדי אישי

אודליה סויסה הצליחה לשרוד את אי הישרדות, את הבית הסגור של "האח הגדול", ארבע לידות ואינספור דברים כואבים. אבל בווידוי שעשתה בקבוצת פייסבוק סיפרה מה שובר מה

אודליה סויסה
אודליה סויסה | צילום: אמיר מאירי

כוכבת "האח הגדול" לשעבר והשורדת במיל' אודליה סויסה עברה לא מעט במהלך החיים שלה, הן בבית הסגור והן באי בתת תנאים. אך בפוסט שהעלתה בקבוצת האמהות "מאמאצחיק" בפייסבוק, היא חושפת פרט שייתכן ולא ידעתם עליה. "יש לי 9 קעקועים, הזרקות בפנים, מתיחת בטן, הגדלת חזה" התוודתה, ואל תשכחו גם ארבע לידות, והוסיפה: "עדיין שפם עם חוט זה כאב שאני לא עומדת בו!" לבסוף, בפוסט לצד תמונות עם תיעוד הקעקועים שלה חשפה "סוד קטן: עד לפני הלייזר הייתי עושה שפם עם סכין גילוח".

כתבות נוספות במדור סלבס:

אודליה סויסה
אודליה סויסה | צילום: פייסבוק

מי שקצת מבין בצמיחה של שיער יכול להיכנס להלם מהווידוי, שכן ידוע שגילוח שיער, בטח שיער פנים עשוי לעודד צמיחה ואף להפוך את השיערה לעבה וכהה יותר. חברות הקהילה הצטרפו לדבריה של סויסה ואף שיתפו בדברים שהן עושות בגבורה ושיתפו ממה הן הכי מפחדות. "7 לידות כן, בדיקת דם לא" כתבה אחת ואחרת הוסיפה וכתבה: "יש לי קעקועים, עברתי לידות בלי אפידורל, אפילו עשיתי לעצמי שעווה במקום הקדוש והשארתי חלק ממנו על הרצועה, אבל שום כאב לא עולה על הכאב...לראות את בעלי שוכב על הספה".

Array
אודליה סויסה בשמלה שחורה | צילום: אור גפן