צפו באחוזת הענק: עינב בובליל חוגגת את הבית החדש שלה בהכנסת ספר תורה

עינב בובליל, בעלה וחמשת ילדיה זכו סוף סוף להיכנס לאחוזה החדשה שלהם, לערוך חנוכת בית ולקיים את מצוות הכנסת ספר תורה. קבלו את כל הפרטים על הבית הענק שמוערך בשווי של שישה וחצי מיליון שקלים

זמן צפייה: 00:12

כמעט שנתיים חלפו מאז שעינב בובליל ובעלה אלי החלו לבנות את בית החלומות שלהם. למרות האתגרים, החליטה המשפחה בת שבע הנפשות לא לעזוב את אשקלון העיר הדרומית ולקנות שם שטח, ולהשקיע בו את הכל. בשבועות האחרונים נכנסה משפחת בניסטי בובליל למשכנם המפואר, והם החליטו לציין את המאורע החגיגי באירוע הכנסת ספר תורה וחנוכת בית ראוותנית. על פי הערכות שוק נדל"ן, הבית, או יותר נכון האחוזה שבנו, שווה כשישה וחצי מיליון שקלים. בבית ישנם שלושה מפלסים פלוס גינה גדולה לאירוח ושעשוע הילדים.

עינב בובליל ובעלה אלי
זוכים למצוות. עינב בובליל ובעלה אלי | צילום: צילום: יוני ספרן, ירדן גלולה

בקומת הכניסה, מטבח ענק עם אי ישיבה כיאה לבשלנית עם ספר משלה, כשבהמשך איזור פינת אוכל ולאחריו, סלון רחב ידיים. משם, יציאה לגינה עצומה, בה נשתלו עצים רבים ורוצפו אבני בטון גדולות. מהסלון, שני גרמי מדרגות, אחד בכל צד - ממש כמו בארמונות. בקומה למעלה נמצאים שישה חדרי השינה, שטרם נחשפו, בינהם ממ"ד גדול שישמש את בני המשפחה בשעת אזעקה לא עלינו, כמו גם קומת מרתף למטה, המכילה גם היא שני חדרים מוגנים לעת צרה.

הבית של עינב בובליל
מרחב המגורים המפנק | צילום: אינסטגרם
הבית של עינב בובליל
מטבח שהוא חלום | צילום: אינסטגרם

 

הבית של עינב בובליל
מזמור תודה לה' על הקיר במבואה | צילום: אינסטגרם

אתמול, הזמינה בובליל בני משפחה וחברים רבים, בינהם דנית גרינברג, נטלי דדון, אור שפיץ, טליה עובדיה, דניאל עמית ואחרים. לאחר חגיגה גדולה ומקודשת בביתה, שכללה גם חנוכת בית מסורתית, צעדו כל המוזמנים עד לבית הכנסת הסמוך. כזכור, לפני 15 שנים, אז השתתפה ב"אח הגדול", הבטיחה בובליל שאם היא תזכה, היא תקיים מצוות הכנסת ספר תורה. למרות שהיא לא זכתה במיליון, אין ספק שהיא נשארה בתודעה בזכות עצמה, ואמש, הצליחה לממש את הזכות הגדולה.

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: צילום: יוני ספרן, ירדן גלולה