דניאל גרינברג על חוק המצלמות: "זה לא פחות חשוב מהמודעות של הטרדות מיניות"

הדוגמנית המצליחה דניאל גרינברג צפתה בסרטוני ההתעללות בגן הילדים ולא יכולה הייתה להישאר אדישה. כעת היא יוצאת עם מסר חריף של תמיכה במאבק למען הצבת מצלמות בגני הילדים

זמן צפייה: 06:02

כמו כולנו, גם דניאל גרינברג הזדעזעה לאחר שצפתה בסרטוני ההתעללות בגני הילדים שהופצו ברשת. כעת היא מצטרפת למאבק למען חוק המצלמות.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

"אני שמעתי את ההקלטה והדבר הראשון שעלה לי זה מה הילדים האלה עוברים כשהם מגיעים לשגרה שלהם, ומה ההורים מרגישים כשהם שולחים את הילדים שמבחינתם זה המקום הבטוח" היא מספרת. "הלב שלי התכווץ ונכנסתי לסוג של חרדה. אלוהים, אנחנו שולחים את הילדים שלנו לגנים, הולכות לעבודה ופשוט לא יודעות מה הילדים שלנו עוברים".

עוד אמרה: "מדובר בתינוקות, ילדים קטנים שעדיין לא יודעים להביע את מה שהם עוברים וזה מפחיד כי אין לנו ביטחון וכל העניין הזה עם המצלמות ולא מצלמות, את כל הזמן במרדף. אנחנו יוצאות לעבודה ובמקום שנהיה בנחת אנחנו כל הזמן דואגים מה איתם. לגלות דבר כזה בסופו של דבר זה הדבר הכי קשה בעולם. נכנסתי לתוך המטה למאבק הזה כי אני חושבת שיש לי את הקול שלי ואני אעשה כל מה שאני יכולה. אני חושבת שזה לא פחות חשוב מהמודעות של הטרדות מיניות. אם אנחנו לא נהיה ערניות הילדים שלנו יכולים לגדול עם טראומות. זה ילדים שמזדזעזעים נפשית מגיל כל כך קטן ובעתיד יהיה קשה לתקן את זה כי זה פשוט צלקת".