דנה ספקטור תוקפת את שי חי: "איימת על חברה שלי באגרופים"

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה יוצאת נגד בוגר "האח הגדול" על התנהגותו האלימה לכאורה בתוכנית הרדיו

זמן צפייה: 12:09

מלבד הסערה סביב מירי רגב והשחקן רועי אסף, התחוללה סערה נוספת בסוף השבוע האחרון, בה היה מעורב בוגר "האח הגדול", שי חי. בתחילת שידור תוכנית הרדיו של שי חי עם העיתונאית מיקי לוין, פרצה מאחורי הקלעים מריבה בין שי חי לעורכת התוכנית, מרינה קיגל, שלטענתה, שי חי איים עליה ועל בן זוגה של לוין שנכח במקום. בעקבות התקרית יצאה דנה ספקטור, טאלנטית של התחנה, להגנתה של קיגל, המשמשת גם כעורכת התוכנית של ספקטור.

יומיים לאחר שהעניין התפוצץ צייצה ספקטור בחשבון הטוויטר שלה נגד שי חי, בזו הלשון: "כשהיית בריאליטי ההוא חשבתי שאתה מבריק וכריזמטי, איש לא שגרתי שלא מבינים אותו. כוכב בודד והמשכתי לחשוב ככה גם כשכל המשתתפים טענו שאתה מפלצת, אפילו קראתי אותך והתפעלתי מהעומק. רק שעכשיו יש בעיה, כי בסופ"ש האחרון איימת על חברה שלי באגרופים וצעקת עליה, כשאתה יודע היטב שאתה הטאלנט והיא השכירה. ואח"כ, במייל פרטי, קראת לבחורה המבריקה הזו - 'בעלת מנת משכל של ילדה בת 3'. אז ככה: לחברה שלי יש יותר חוכמה בקצה הציפורן 'בת ה3' שלה ממך. היא כותבת מחוננת פי 70 ממך. באחריות.

קראתי טקסטים שלה ושלך. ואל תתחטא ותגיד שהגיע לה שיאיימו עליה באגרופים. שנינו יודעים מה היה החטא שלה, וכמה הוא לא מצדיק צעקות והשפלות. אז אתה מוזמן להמשיך להאמין שאתה גאון. רק שגאונים לא מאיימים באגרופים על נשים שעובדות אצלם, ולא כ"כ חסרי בטחון בשכל שלהם שהם צריכים להשפיל. לא מציינת את השם שלך כי לא מגיע לך שיימינג בלי אפשרות להתנצל ולהסביר. אבל אם תמשיך לדבוק בזה שבסדר להשפיל אשה, השלם את החסר במוחך העילי". כתבה ספקטור.

מיקי ושי חי
צילום: אינסטגרם

כאמור, בחמישי האחרון, במהלך תוכניתם של לוין ושי חי ברדיו, פרץ ויכוח בין לוין לשי חי על ענייני תוכן, כשבמקום נכחו גם בן זוגה של לוין, שהגיע לפי מקורבים אליה כדי לשמור עליה, וכן עורכת התכנית קיגל. מיד לאחר אותו אירוע כתבה קיגל בפוסט שהעלתה: "מחר זה בטח יהיה באתרי רכילות אבל לפני חצי שעה שי חי כמעט החטיף לי ולבן זוגה של מיקי מכות. לא להוציא בינתיים מכאן כלום, רק להציע לי ניחומים ולשלוח דיק פיקס בפרטי".

העניין החל לעורר סערה ברשתות החברתיות, מה שהביא את שי חי, להגיב לצבא האמת שלו, וכך כתב בפוסט משלו: "היי משפחה יקרה, מצטער על ההיעדרות הארוכה, כרגע נחתתי באירלנד, הייתי בטיסות מהבוקר. ריגשתם אותי עם הדאגה והאיכפתיות והדהים אותי לראות איך קבוצה שלמה של אנשים קמה על הרגליים והופכת עולמות. אתם באמת מדהימים ואני ורגוע שאתם תמיד לצידי. אין ספק שאתם מרגישים אותי ואין טעם להסתיר מכם כלום, אכן הייתי בתחנה אמש ואכן נאלצתי לעזוב את השידור מסיבות שאיני יכול לפרט כרגע, בהמשך דברים יתבהרו. כרגע חשוב לי שתישארו רגועים ותדעו שאני בסדר, אוהב אתכם וגאה בכם משפחה שלי".

בעקבות אותו אירוע הוחלט בתחנת הרדיו 103 FM להוריד את התוכנית משידור עד שהעניין ייחקר לעומק.

מיקי לוין: "אין תגובה".

את תגובתו של שי חי השוהה באירלנד לא ניתן היה להשיג עד לרגע פרסום הידיעה.

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן