אחרי שש לידות: אלו השינויים הקוסמטיים שעברה גל רובין

גל רובין נבחרה לשמש פנים של רשת מכוני קוסמטיקה ועל הדרך חושפת איזה שינויים היא עשתה בגופה אחרי שש לידות והאם היא מתכוונת להרחיב שוב את המשפחה עם בן זוגה

זמן צפייה: 01:48

המצלמות כבו והשקט חזר, והשורדת הפיינליסטית גל רובין ממשיכה למנף את התהילה לה זכתה אחרי "הישרדות" ונבחרה לאחרונה לשמש כפנים של "מונה מדיקל" רשת לאסתטיקה רפואית. רגע אחרי שחשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא חווה קשיים בכלכלת ששת ילדיה מאחר והיא לא מקבלת מזונות מהגרוש שלה, קיבלה רובין הזדמנות להוביל קמפיין משל עצמה. הבחירה לה לא מקרית, שכן המותג חיפש אשת קריירה קריירה חרוצה, אמא ל-6 ילדים, אישה חזקה שעומדת על עקרונותיה ולא שוכחת לטפח את עצמה וגם להתגאות בזה.

גל רובין
גל רובין | צילום: אביהו גורזאד

איך החיים מאז הישרדות? את מרגישה שמשהו השתנה?

"המון השתנה, קיבלתי במה מדהימה שאני משתמשת בה לקחת את הקהל שלה שתומכים ומאמינים באוטתנטיות שאני מביאה איתי אז זה מגיע איתי גם עכשיו בבחירה בי במונה מדיקל. אז השינוי הוא מהותי ואני רוצה להביא להם דברים שונים וייחודיים. "

אנחנו על הסט של קמפיין ביוטי – ספרי לנו, האם עשית איזשהם הליכים קוסמטיים? ניתוחים פלסטיים?

"עשיתי שינויים קוסמטיים, עשיתי ניתוח בטן. אחרי שש לידות אין מה לעשות, שינתי את החזה עשיתי הגדלה מזערית אבל בלי בושה, הכל בטוח הכל בכיף. אנחנו ראויות לזה, עבדנו קשה בלהביא ילדים אני רוצה שאנשים יפרגנו לעצמם. אני בעד טיפוליים אסתטיים אבל השוק מאוד פרוץ בתחום הזה ומאוד חשוב לדעת איפה עושים את זה ולהבין האם מתאימים את הטיפול לצורך שלכם ולא לקחת אותכם לפי עדר של טרנד".

חשפת לאחרונה באינסטגרם כי את מגדלת את ששת הילדים שלך לבד בלי עזרה מהגרוש, כמה הוא נוכח בחיים שלהם? או שבכלל לא?

"אני משתפת הכל בפלטרופמות שלי, אני מגדלת את הילדים לבד ולא מבחירה. זה הגורל שלי ואני עושה את זה מדהים ואני שמחה להוות השראה לילדים שלי בסופו של דבר".

איך בכלל מסתדרים עם שישה ילדים?

"תנסו לדמיין את כמות הכביסה, כמויות של אוכל, קניות, בירוקרטיה מטורפת אבל זה גם ממש מספק. אני קמה בבוקר כדי לדאוג להם. אין מרגש כזה".

איך משלבים קריירה?

"זה עניין של בחירה, כמו השאלה איך נשארים מטופחת עם שישה ילדים. את כל היום ברדיפה אחרי הילדים וכל מה שהחיים מחייבים אז כמו שאת מוצאת זמן לדאוג לאיך שאת נראית צריך למצוא גם זמן לקריירה שלך. בסופו של דבר אנחנו פה כדי להגשים את עצמנו. וזה חשוב לא פחות מאיך שהילדים שלנו יגדלו. שאני אהיה בשבילם מודל".

אנחנו יודעים שאת בזוגיות בשנים האחרונות עם תמיר, יש איזשהו רצון לגור ביחד? 

"יש המון רצון לגור ביחד אבל זה לחבר תשעה ילדים וזה ממש פרוייקט. אנחנו דוהרים לשם ואני מקווה שיהיו לי בשורות מרגשות להביא לכם".

תרצו להביא אולי ילד משותף או שסגרת את הבאסטה?

"אני אף פעם לא אומר לעולם זה לא יקרה, כי אם היית שואלת אותי בגיל 21 איך החיים יראו בגיל 31 הייתי נקרעת מצחוק שעשיתי הישרדות ויצאתי מהגדר של עצמי אבל לא יודעת מה יקרה. אולי אני אפתיע אותכם אבל כרגע אני צריכה להתמקד בלגדל את ששת הילדים".