"קשוח מדי": מאיה ורטהיימר חשפה כי היא לקחה הפסקה מטיפולי פוריות

בשנים האחרונות מנסה מאיה ורטהיימר להביא לעולם אח או אחות לאסיה וכעת חושפת כי עשתה הפסקה. "אני אוספת כוחות ואמן שפעם הבאה יהיה קל יותר".

מאיה ורטהיימר
מאיה ורטהיימר | צילום: העולם הבוקר

שלוש שנים מאז הגיעה לעולם בתה הבכורה אסיה ומאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר כבר מוכנים לבייבי שני - אבל הדרך לא קלה בכלל. לא פעם חשפה באומץ המגישה והשחקנית כי היא חווה קשיים בכניסה להריון, ובדומה להריון הראשון שלה היא נאלצת לעבור טיפולי פוריות. אתמול בלילה במהלך סשן שאלות תשובות חשפה ורטהיימר כי היא לקחה הפסקה מהניסיונות.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"לצערי הטיפול האחרון בארץ לא צלח" כתבה ושיתפה תמונה שלה מחדר הרופא. "אני בהפסקה מטיפולים זה היה קשוח מדי. ההורמונים משגעים והנסיעות ממקום למקום והעבודה 16 שעות כל יום. מי שעוברת טיפולים יודעת שזה מאוד מאוד מחייבת מדוברת על בדיקות דם כל שלושה ימים וזרקות כל יום בשעות ספציפיות". לסיום סיכמה וכתבה "אז אני אוספת כוחות ואמן שפעם הבאה יהיה קל יותר".

מאיה ורטהיימר
מאיה ורטהיימר | צילום: אינסטגרם

כזכור, את אסיה הצליחו השניים להביא לעולם לאחר שנתיים של טיפולי פוריות ורק לאחרונה חשפה באינסטגרם שלה "יש כאלה שהתמזל מזלן והכל בא להן בקלות אבל אני כועסת על הגוף שלי, אני מקנאה איך הן מעיזות לספר כמה קל להן" שיתפה בפתיחות והוסיפה "הריון ולידה זה לא פחות מנס. כשאסיה הייתה בבטן שלי קראתי לה "פלא" כי זה מה שזה. היא מזכירה לי למה לא להרים ידיים, שאולי הדרך לא פשוטה אבל בסוף הנשמה הקטנטנה שתרצה להצטרף למשפחה שלנו תעשה זאת בזמן שלה".

מאיה ורטהיימר ואסיה זמיר
מאיה ורטהיימר ואסיה זמיר | צילום: אינסטגרם