לצד קים קרדשיאן וג'ניפר לופז: הכבוד הגדול לו זכתה גל גדות

בסרטון מיוחד של מגזין ווג היוקרתי לכבוד יום האם, צולמו כוכבות הוליוודיות ענקיות מדברות על החוויה ההורית שלהן, בינהן ניקול קידמן, שרה ג'סיקה פארקר, הזמרת אדל, קים קרדישאן וכן, גם גל גדות שלנו

זמן צפייה: 08:41

אם למישהו היה עד עכשיו ספק במקום של גל גדות ברשימת הכוכבות הנחשקות והנחשבות של הוליווד, נראה שכעת השיגה הוונדרוומן הישראלית את האישור הרשמי לכך. לכבוד יום האם הבינלאומי שנחגג אתמול, ערכו בעמוד האינסטגרם היוקרתי של מגזין ווג המונה 45 מיליון עוקבים סרטון ערוך מיוחד עם האמהות הכי מפורסמות בעולם הבידור במסר מיוחד לעוקבים שלהם - וגל גדות בינהן.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"יום האם שמח לאמהות בכל מקום! אמהות היא אחד הדברים המאחדים ביותר שאפשר לחוות, לא משנה איך היא נראית מבית לבית. כאן, הכוכבות של ווג חולקות רגעים מיוחדים עם ילדיהם, מה הן אוהבות באימהות, והעצות הטובות ביותר שקיבלו בכל הנוגע להורות" נכתב בפוסט, שלצידו היה ערוך סרטון עטור כוכבות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

גדות, בהחלט נמצאת בחברה טובה, מאחר והסרטון נפתח בתיעוד של קיילי ג'נר בביתה, ממשיך לשרה ג'סיקה פרקר, צילום של סינדי קורפורד ובתה, הזמרת אדל שמגלה מה למדה מאמא שלה על הורות, ג'ניפר לופז שסיפרה שהדבר הכי משמח עבורה מהילדים שלה זה שהם גם מלמדים אותה ואילו קים קרדשיאן סיפרה שמה שהכי גורם לה לאושר זה לשמוע את הילדים שלה אומרים לה שהם אוהבים אותה. עוד כיכבו ג'ניפר לורנס, אלישיה קיז, ניקול קידמן קריס ג'נר, ניקי מינאז' וגל גדות שנשאלה מה הדבר שהיא למדה על עצמה באמהות ועל כך ענתה ש"כמה אפשר לאהוב וגם כמה היא יכולה לעשות למרות שהיא מאוד מותשת". נו - כבר אמרנו וונדוומן?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)