רגע אחרי הגמר: הג'וב החדש של גל רובין על המסך

למרות שלא זכתה בגמר הגדול של "הישרדות", גל רובין עומדת לחזור למסך שלכם ממש בקרוב. קבלו את כל הפרטים

גל רובין
גל רובין | צילום: מיכאל תומרקין

הגמר הגדול של "הישרדות" נערך אמש, במהלכו זכתה ברוב מוחץ אלית מוסאיוף במקום הראשון ואילו גל רובין חלקה את המקום השלישי והרביעי עם טל מורד, שלא קיבלו אף הצבעה מחבר המושבעים. אך אל תהיו יותר מדי עצובים עבור האמא לשישה, שקמה הבוקר לבשורה משמחת אחרת. היא אמנם לא גרפה את הפרס הגדול ולא תכניס לכיסה מיליון שקלים, ולצערה היא גם לא זכתה בתואר "השורדת האהובה", אבל היא כן מתחילה לנצל את דקות התהילה שלה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

רובין, תצטרף לפאנל של התוכנית "הדו"ח היומי",  ותקח חלק לסירוגין בתוכנית כאשר תדבר על הנושאים החמים של היום. הכוכבת העולה, תמשיך להופיע על המסך שלכם, ותנהל שיח עם פאנליסטים כמו זוכה הישרדות לשעבר טילטיל, השורד אוהד בוזגלו, ג'קי אזולאי, יוצאי "האח הגדול" מעיין אשכנזי, דיאן שוורץ, תמיר ורדי ואחרים.

גל רובין
גל רובין | צילום: מיכאל תומרקין

בנוסף, כזכור כפי שקראתם כאן לראשונה ברשת13 סלבס, רובין עובדת על הרצאה חדשה מעוררת השראה לנשים בכל העולם בה הן יחוו בצורה מוחשית שהכל אפשרי, ושהמפתח לשינוי והצלחה נמצא בידיים שלהן. ממשרדה של לימור קרסנטי יחסי ציבור המלווה את ההרצאה נמסר, כי מטרתה של רובין היא להעביר לנשים שלא הנתונים שלהן יקבעו את עתידם, אלא מה שהם יעשו עם אותם נתונים, כל זאת מתוך סיפורה האותנטי והרצוף באתגרים ותובנות.