יעל שלביה על אובדן 100 אלף עוקבים: "לא רואה את זה כמחיר, זה סימן שהם ראו את התוכן שלי"

הדוגמנית מככבת בקמפיין חדש והפעם יחד עם אמה, עופרה. "אני סוף סוף מבינה אותה", היא אומרת ומוסיפה גם על הקשר בין אמה ובן זוגה עומר אדם: "הקשר בין אימא לעומר נדיר, יש להם את השיחות שלהם, הם אוהבים אחד את השנייה". וגם: המחיר שהיא משלמת על ההסברה הישראלית מתחילת המלחמה

זמן צפייה: 03:39

רגע אחרי שמלחמת "חרבות ברזל" התחילה, פתחה יעל שלביה עם בן זוגה עומר אדם חמ"ל במושב "משמר השבעה". "זה היה חמ"ל מטורף! העברנו בו כל סוג אפשרי של תרומות לחיילים, למפונים ולמשפחות החטופים. היו שם מלא מתנדבים מכל הארץ, כאלו שהגיעו כמה פעמים וכאלו שהגיעו מהיום הראשון לתקופה ארוכה עד שנסגר. זה אחד הדברים הכי מספקים שעשיתי בחיים, ומילאו אותי בתקופה כל כך שחורה וחשוכה", היא אומרת.

את שלביה פגשנו על סט הצילומים לקמפיין חדש של מותג השיער MB של מיקי בוגנים, בו היא מככבת לצד פרזנטורית נוספת, שחר חיון, ומעבר לצילומים הרגילים, השלישייה מככבת בסדרת רשת משפחתית חדשה בשם "מתיר קשרים". שלביה מצטלמת עם אמה, עופרה, בוגנים לצד אחייניתו נעמה וחיון לצד אחיה בן אור.

יעל שלביה, מיקי בוגנים ושחר חיון
יעל שלביה, מיקי בוגנים ושחר חיון | צילום: אור גפן ועומרי לוי

"זה מרגש ברמות תמיד, היה לנו כמה צילומים בעבר ביחד ל'מחוברים' וזה כיף לי שהיא רואה את יום העבודה שלי, וזה מרגש כי מי שלא נמצא ביום צילום לא מבין מה קורה ומה עוברים באמת".

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

כידוע למי שראה את הדוקו ריאליטי בכיכובה, היחסים בין שלביה ואמה היו מורכבים בעבר, אך כעת השתיים הגיעו לאיזון חדש ביחסים. "אני חושבת שעברנו כל כך הרבה ביחד אבל היום אני חושבת שיש משהו כל כך בוגר בי שאני סוף סוף מבינה אותה. אנחנו כבר לא מדברות במבט של אימא ובת, זה חברות אחיות".

יעל שלביה ואמה עופרה
יעל שלביה ואמה עופרה | צילום: אור גפן ועומרי לוי

ואם כבר קמפיין משפחתי, איך מערכת היחסים עם אימא ועומר אדם?

"הקשר בין אימא לעומר נדיר, יש להם את השיחות שלהם, הם אוהבים אחד את השנייה. יש להם גם הרבה סודות שאני מנסה להבין מה הם מדברים כל היום. אבל הם חמודים ואני שמחה על הקשר המהמם שלהם".

מעבר לחמ"ל כאמור, שלביה ניצלה את הכוח העצום שיש לה ברשתות החברתיות כדי להסביר לשאר העולם את המלחמה מהעיניים הישראליות. הדבר לא קל כמובן עבור מי שמנסה לתחזק קריירה של דוגמנית בינלאומית, והיא אף איבדה 100 אלף עוקבים בחודשים האחרונים. אך לדבריה, היא לא מתחרטת על המחיר הגבוה. "אני לא רואה את זה כמחיר, רציתי להראות לכולם כמה להסברה הזאת יש כוח ואם 100,000 איש ראו את ההסברה שלי והורידו עוקב, זה סימן שהם ראו את התוכן. אנשים רואים את הסרטונים וזה מגיע לכל כך הרבה קהלים וזה חשוב. אסור לנו לרגע לשכוח ולכן ההסברה ברשתות החברתיות חשובה מאוד".

היום פורים, אפשר לחגוג בתקופה כזאת?

"כבר שנים שפורים זה חג שאני מתכוננת אליו, לפחות שלושה - ארבעה חודשים מראש ואני לא מגזימה. מה קונספט ומה נעשה, ואני ממש אוהבת ומתרגשת מפורים, אבל השנה מי הספיק בכלל לחשוב על זה?".