אחרי הביקורת מאיה קיי מגיבה: "אני יושבת ובוכה, אף אחד לא יכניס לי לרזומה התעללות"

מאיה קיי וטל מורד שהתאהבו על אי הישרדות טסו לחופשה רומנטית בתאילנד, אלא שתמונה שהעלתה השורדת הצליחה לעורר את זעמם של העוקבים, שהאשימו אותה בהתעללות בבעלי חיים

זמן צפייה: 02:14

הזוג היפה של "הישרדות" טל מורד ומאיה קיי חזרו לחול הלבן והמים הכחולים רק כשהפעם, לא במשימות וללא תנאים, אלא בחופשה זוגית מפנקת בחופי תאילנד. הצמד, בדומה ללא מעט מבקרים במדינה החליטו ללכת לבקר בחווה שיקומית לפילים שהצילו אותם מהשבי וקילחו אותם. תמונה שהעלתה קיי ברשתות החברתיות הצליחה לעורר את זעמם של העוקבים, שהאשימו אותה בהתעללות בבעלי חיים.

כתבות נוספות:

מאיה קיי
צילום: אינסטגרם

"מאיה + טל = אהבה" כתבה קיי על גבו של אחד הפילים, תיעדה, והעלתה לרשתות החברתיות. הביקורות של העוקבים לא איחרו להגיע, כשהאשימו אותה במעשה נוראי שמזיק ולא נעים ליצורים החיים חסרי האונים. לאחר התגובות הרבות הסירה קיי את הפוסט ואף הגיבה לסערה וכתבה: "אני כותבת את זה ובאמת יושבת ובוכה. בחיים לא חשבתי שיפנו אליי אצבע מאשימה בדבר שכל כך חשוב לי בחיי היום יום שלי" אמרה והוסיפה "אני כל יום כל היום מקדמת תרומות, מתנדבת, אוהבת מחבקת ועובדת קשה בשביל בעלי חיים. הלכתי לחווה שיקומית וטיפולית לפילים שהצילו אותם מהשבי, עבודות, קרקסים. אף אחד לא יכניס לי לרזומה התעללות. מיותר לציין שהפעילות של הבוץ מאושרת על ידי בעלי המקום, ומציינת שהבוץ הזה פועל כמו קרם הגנה לפילים וזה מעולה להם. אז אם אפשר שכולם יגיעו לחוות טיפול האלה כשהם בתאילנד, אני אשמח".