"אם אומרים 'יחד ננצח' - אז למה ביבי אשם? רדו ממנו, קשה לו"

יוצאת הריאליטי נטע ברזני קראה למבקריו של ראש הממשלה להפסיק להנגח בו דווקא בימים אלו, ואמרה: "אני רוצה להגיד שזכיתי בעוד אבא - ביבי שנלחם למען המדינה" • התגובות לא איחרו להגיע: "כמה את סתומה"

נטע ברזני בנימין נתניהו
נטע ברזני ובנימין נתניהו | צילום: רויטרס ורשת 13

בצל מלחמת חרבות וברזל, הרוחות גועשות לכאן ולכאן: יש כאלה שקוראים לא להתעסק בפוליטיקה ולחכות ל"שש אחרי המלחמה" - ויש את מי שטוענים שאם לא עכשיו אז אימתי, וכי דווקא עכשיו זה הזמן המתאים. כך או כך, כשמישהו מעלה את הנושא לדיון - התגובות סוערות במיוחד.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

יוצאת הריאליטי נטע ברזני, הידועה כתומכת נלהבת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסמה טיקטוק שבו היא קוראת להניח את הפוליטיקה בצד - ואף התייצבה ללא סייג לצד נתניהו. "אני בטוחה שהרבה אנשים יצאו עליי", אמרה בפתח דבריה, ותהתה: "למה שעוברים באיילון יש שלט 'ביחד ננצח' וכמה מטרים אחרי יש שלט 'ביבי אשם'?. אם ביחד ננצח אז מה הקשר ביבי אשם?".

 

@netabarazaniiii♬ original sound - netabarazani

אז, פנתה ברזני למבקריו של ראש הממשלה ואמרה: "רדו מהבן אדם, אתם רואים כמה הוא נותן מעצמו וכמה קשה לו. אחרי המלחמה הזאת", הוסיפה, "שהכול ייגמר בטוב ובבשורות טובות, אני רוצה להגיד שזכיתי בעוד אבא - ביבי שנלחם למען המדינה". בטיקטוק אחר, בצל תגובות חריפות שקיבלה, היא תיעדה את עצמה שרה "ביבי, מלך ישראל, חי וקיים".

התגובות, כאמור, לא איחרו להגיע: לצד אלו שתמכו בנטע עם תגובות בסגנון "צודקת אלופה" או "אני איתך", נכתבו גם תגובות שקטלו את דבריה, כמו "כמה את סתומה" ו-"מה הוא נותן?! רק צרות".

@netabarazaniiii Replying to @Sharon Rachel ♬ original sound - netabarazani