תמיד חיה בסרט: נחשף קליפ החתונה של סתיו קצין

סתיו קצין לא רק מכנה את עצמה ברבי - היא ממש חיה את חייה על פי האמונה שהיא בובה אייקונית. כעת נחשף שגם ביום החתונה שלה היא בחרה לשחק יחד עם בעלה הטרי את 'ברבי וקן' בסרטון בלתי נשכח

זמן צפייה: 03:48

כבר בתעודת הזהות הציגה את עצמה סתיו קצין כ"ברבי". עם השיער הבלונדיני הארוך, האיפור הורדרד והלבוש התואם אין ספק שכוכבת "האח הגדול" לקחה לעצמה כמוטו לחיים להתנהל בדיוק כמו הבובה האייקונית שהפכה ללהיט בכל בית. לא רק שזהו השם השני לה, גם לעסק שלה היא קראה "ברבי ביוטי" וכעת נחשף שגם בעלה נכנס לסרט בו היא חיה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

למרות שהשניים כבר הספיקו להתגרש, ביום חתונתה אי שם בשנת 2016 קצין ובן זוגה דאז, ומי שלימים הפך אב ילדיה זיו בוהדנה צילמו בבוקר האירוע המרגש קליפ ללהיט "barby girl" של להקת אקווה. בשיתוף פעולה חסר בושה, של חתן מאוהב הנישא לבחירת ליבו ומוכן לעשות הכל עבורה, שימש בוהדנה כ"קן" של קצין והפגין יכולות משחק מרשימות כשעשה ליפסינק לשיר. הקליקו וצפו בסרטון 

כזכור, בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה ב-2017 סיפרה על הדרך שעברה "מכוכבת ריאלטי ביפה והחנון 4 לכוכבת של הקדוש ברוך הוא ברוך השם!". איפשהו במהלך 2016 היא התחילה לעבור תהליך קטן של חיבור לדת והתחילה לשמור שבת, הכירה את בעלה וביום בהיר אחד, אבא שלה, אליו היא הייתה קשורה מאוד נהרג בתאונת מצנח רחיפה בדרום אפריקה, מה שגרם לה לחזור בתשובה לחלוטין אבל לעולם לא זנחה את האיפור.

כשהייתה בת 29, בחודש שמיני בהריונה השני בעלה דאז עזב אותה ובעקבות דיכאון אליו נכנסה היא החליטה לחזור בשאלה והברבי שבה קיבלה תפנית מפתיעה. ניתוחים פלסטיים ושינויים קוסמטיים שהביאו אותה להיראות כמו הדמות האהובה.