שרית פולק חושפת בדמעות: "מאז שהלכת הלב שלי לא שלם"

כוכבת "האח הגדול" וגרושתו הטרייה של סטטיק שרית פולק שיתפה את העוקבים שלה בפוסט מרגש אותו הקדישה לאחיה שנהרג בתאונת עבודה

שנה מורכבת במיוחד עוברת על שרית פולק, כוכבת "האח הגדול" לשעבר וגרושתו הטרייה של הזמר המצליח סטטיק. לאחר חרושת שמועות השניים השניים הכריזו בקיץ האחרון על פרידה ולפני כחודשיים חתמו באופן סופי על הסכם גירושים. אבל התחלת החיים החדשים שלה זה לא הדבר היחידי שמעסיק את פולק, אם כי גם זכרו של אחיה צחי, שנהרג בתאונת עבודה לפני כ-17 שנה.

כתבות נוספות:

פולק, דיברה לא מעט בבית המתועד על הקשיים והחוסר הגדול של אחיה בחייה, והיום, לציון יום השנה ללכתו היא העלתה פוסט מרגש ולזכרו. " אחי שלי, היום האזכרה שלך ואני לא צריכה את היום הזה כדי לזכור מה היית ומה לא תהיה עוד. מאז שהלכת הלב שלי לא באמת שלם, הכאב הזה שלא מרפה, החוסר הזה שבלתי אפשרי למלא, הגעגוע הזה ששובר אבל גם מחזק" כתבה והוסיפה "אני עובדת שעות נוספות בלנסות- לקבל ולשחרר אבל נשגב מבינתי להבין למה זה קרה לך. אם היו שואלים אם הייתי מוכנה לחזור אחורה לתקופה שהיית פה ולחוות את זה שוב כי זה מה שנגזר עליך הייתי אומרת שכן. את כל הכאב והדמעות והסבל בלאבד אותך- רק בשביל לקבל עוד חיבוק גדול אחד ולומר לך שאני אוהבת אותך".

"לפני 17 שנה, החיים שלנו השתנו מקצה לקצה. ההורים שלי שיהיו בריאים, חוו את הדבר הכי נורא שהורה יכול לחוות. היית הטוב ביותר, מלאך בדמות אדם. עם הלב הכי גדול שאני מכירה. טהור ונקי. גבר גבר. תודה שלא עזבת מעולם באמת. ממשיכה להרגיש אותך, לצידי ומאחורי. יודעת שאגשים את כל החלומות, יש לי אותך ומי פאקינג יכול עלייך?"