"לא מתנצלת על מי שאני": שיר אלמליח חטפה ביקורת על האופן בו השתחררה מבית החולים - וכעת עונה לכולם

שיר אלמליח השתחררה מבית החולים אחרי לידת בתה השלישית והציגה גזרה מרשימה ומתוקתקת לצד ההצהרה "נהנתי מכל רגע". העוקבות מיהרו לנרמל ולהגיב לה שזו לא באמת המציאות והיא החליטה לכתוב לכולן וטענה "מי קבע איך אישה צריכה להיראות? אני עובדת מאוד קשה בשביל להרגיש ולהיראות טוב"

דותן שטרן, שיר אלמליח
דותן שטרן, שיר אלמליח | צילום: שוקה כהן

ביום ראשון האחרון נכנסה שיר אלמליח בפעם השלישית לחדר לידה ואחרי כמה שעות הביאה לעולם בת ראשונה אחרי שני בנים, הפעם ממערכת היחסים שלה עם בן הזוג דותן שטרן. אחרי שהציגה לראווה תמונות מתוקתקות מחדר הלידה, כשהיא מאופרת ועונדת עגילים חגייגים, הצליחה הכוכבת לעורר ביקורות רבות ברשת לאחר שהעלתה תמונה ביום השחרור מבית החולים כשהיא נראית מטופחת, לובשת שמלה קצרה ועקבים - ואף הגדילה לכתוב "נהנתי מכל רגע".

ברוב נשי, רוב התגובות מיהרו לכתוב לאלמליח ולשאר העוקבות, שייתכן ולא עברו לידה - שממש לא נראים ככה אחר כך וזה לא הנורמל. "ככה לא יוצאות נשים אחרי לידה. זו לא המציאות. אנחנו לא מפליצות והילד יוצא. אנחנו עייפות, כואבות, מדממות" כתבה אחת הגולשות והוסיפה "זה בסדר להראות שאת בגיזרה והכל, אבל אין צורך לקפוץ משמחה כאילו קיבלת הצעת נישואים. ובנימה זו מאחלת לאותן נשים להבין שהגוף שלנו והנפש עוד יותר זקוקה לריפוי לאחר הלידה, ולהתרכז באמת במה שחשוב". התגובות היו דומות, והדוגמנית חטפה לא מעט על הדרך בה החליטה להציג את שחרורה מבית החולים.

אלמליח, החליטה לא לשתוק וענתה לכל אותן מבקרות, סיפרה על הלידה הקלה שהייתה לה וטענה כי היא יכולה לעשות מה שבא לה: "קודם כל אני באמת מאחלת לידה כזאת לכל הנשים, ושנית, מי קבע איך אשה אחרי לידה צריכה להראות? האם מישהי שנראית טוב ומאושרת מהחוויה העוצמתית שעברה צריכה להתנצל? ממש לא". כתבה ואף הוסיפה "במקרה שלי, התאמנתי כל ההריון, דאגתי לאכול בריא ולשמור על אורח חיים כזה עבורי ועבור הילדה שלי. האימונים לאורך כל ההריון עשו את שלהם ברגע האמת בזמן הלחיצות. נשים יקרות, אני עובדת מאוד קשה בשביל להרגיש טוב ולהיראות טוב ואם בא לי להתלבש יפה ביציאה מבית החולים או כשאני מגיעה לבית החולים ובזמן הלידה עצמה אז זה מה שיהיה ואני לא מתנצלת על מי שאני. שכל אחת תעשה מה שטוב לה ומה שעושה לה הכי נעים על הלב".