רוסלנה רודינה חושפת: אלו השיפוצים היחידים שעשתה בגופה

למרות שכולם נוטים לחשוב כי רוסלנה רודינה עברה לא מעט ניתוחים פלסטיים, השורדת לשעבר מכריזה שלא עברה תחת סכין המנתחים, ומספרת אילו שינויים היא כן עשתה

זמן צפייה: 02:55

הדוגמנית והשורדת לשעבר רוסלנה רודינה נתקלת לא פעם בשאלות האם היא שיפצה את גופה ואילו ניתוחים פלסטיים היא עברה. השבוע היא בחרה לענות לאחד הגולשים וסיפרה כי סכין מנתחים לעולם לא נגעה בגופה. היום, התארחה רודינה בדו"ח היומי ושיתפה כי למרות שכל החיים חושבים שהיא עברה שינויים קוסמטיים, בפועל כמעט ולא עשתה דבר.

כתבות נוספות:

רוסלנה רודינה

"בגלל שהיום העולם הוא נורא מתעסק בעולם החיצוני אז אנשים אומרים 'אין מצב שהיא נראית ככה טבעי' אני ניתוחים לא עברתי". הכריזה וסיפרה מה כן בכל זאת עשתה. " אתם מכירים את זה שמתנפחים בהריון? והשפתיים נראות ואו ואז הכל יורד. אז ב- 2017 אחרי שילדתי את יאן, נשאר לי קצת רווח אז הלכתי סידרתי את זה. הייתה לי אי סימטריה אז עשיתי חומצה, אחרי זה זה כבר ירד".

ומה לגבי בוטוקס אתם תוהים? רודינה מספרת כי למרות שהקוסמטיקאית שלה כל הזמן מתעניינת היא מכריזה שזה עוד לא הזמן. "האף שלי, החזה שלי לא עשיתי שום ניתוח" ומוסיפה ונזכרת בעוד שיפור שעשתה וחשפה: "כשהייתי בהישרדות היו לי שתי שיניים קדמיות שהיו קצת יותר קצרות, אז באתי לרופא שלי ולמרות שרציתי שישייף לי הכל לאותו אורך הוא העדיף להשלים לי את השיניים הקצרות".