לטליה זה לא היה קורה: הפאשלה של שחף רז באירוע השקה

שחף רז הוזמן לאירוע השקה אלא שככל הנראה לוח הזמנים שלו, שלא היה בפיקוחה של אשתו האהובה טליה עובדיה שנמצאת בחו"ל היה בבלבול והוא התייצב יום לפני וגילה שאין אף אחד

שחף רז
שחף רז | צילום: שוקה כהן

מאז שכיכב ב"אח הגדול" שחף רז כבר רגיל לקפץ מהשקה להשקה ומאירוע לאירוע. אבל כמו כל גבר טיפוסי מאחורי כל איש מצליח עומדת האישה שמאחוריו ונראה שזה נכון במיוחד במקרה של רז, שהגיע לאירוע מתוקשר - יום לפני. אתמול התייצבו כוכבים ואורחים באירוע השקת מותג הבית של אירוקה ביי סופר-פארם בסניף דיזינגוף סנטר כשברשימת המוזמנים היה גם הדייר לשעבר.

רז מצא תוך שניות את המקום בקניון, אבל לא בגלל סיבות טובות אלא כי הוא כבר התייצב באותו המקום ובאותה השעה בחנות, רק יום לפני - וגילה כי התבלבל בתאריך של ההשקה. כשגילה שאין אף אחד במקום, אין מוזמנים אחרים או מצלמות, הבין רז את התקלה וחזר הביתה בבושה. הסיבה לבלבול אולי נובעת מהעובדה שאשתו, ויד ימינו טליה עובדיה לא בארץ, וככל הנראה לא הייתה על הלו"ז של בעלה בזמן שהיא לא הייתה בנמצא.

שחף רז
שחף רז | צילום: שוקה כהן

 

אז אתמול כאמור התייצב שנית, שם כבר פגש אורחים מפורסמים כמו עופר שכטר שמצפה לבייבי השני שלו, ליאל אלי בשבועות האחרונים והמותחים של לפני החתונה הקרבה, וגם עינב בובליל שעלתה על הרכב ועשתה את כל הדרך מאשקלון הרחוקה לתל אביב.

עופר שכטר
עופר שכטר | צילום: שוקה כהן
ליאל אלי
ליאל אלי | צילום: שוקה כהן

 

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: שוקה כהן