"זאת הולכת להיות הפתעה גדולה": תפסנו את דורין דותן רגע לפני גמר הישרדות וזה מה שהיה לה להגיד

ימים ספורים לפני גמר "הישרדות", תפסנו את דורין דותן לשיחה על הערב הגדול, שם סיפרה כי היא בטוחה שכולם יהיו מופתעים מהזוכה הגדול

זמן צפייה: 01:35

בזמן שהיא אמורה להתחיל להתכונן לערב הגדול של העונה, כאשר בשבת בערב ייערך אירוע הגמר החגיגי של "הישרדות" בהיכל טוטו חולון תפסנו את השורדת דורין דותן בסיבוב שופינג בקניון, מטיילת לה להנאתה משלבת ביזנס ופלז'ר. כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת הוזמנה לאירוע פתיחת הפופ אפ החדש של "Itay Brands" להם היא משמשת שגרירה, וכמובן לא יכלה מלהביע את דעתה בכל הקשור לערב סיום העונה, בו יתגלה השורד הזוכה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"מרגש בטירוף, יש לוק מעלף. אני חושבת שכולם יופתעו מהרביעייה, לי יש כבר את הפייבוריטים שלי" חשפה דותן והוסיפה "אני חושבת שזאת הולכת להיות הפתעה גדולה, אני חושבת שזה הולך להיות שם שאף אחד לא האמין שזה יקרה, לפחות אני. אם היית אומר לי ביום הראשון של המשחק אם זה שם שהייתי מהמרת עליו אז כנראה שלא. אבל לגמרי ראוי ולגמרי מכבד".

דורין דותן
דורין דותן | צילום: ניר פקין

עוד התייצבו יפים ומחוייכים: תום חיימוב אחרי הפרידה מליה נגה, דנה זרמון, לירן כוהנר, הכדורסלן בדימוס עמרי כספי, קורין גדעון, ירדן הראל ואפילו שוש פוליאקוב שלא מרבה להגיע לאירועים מתוקשרים ובחרה להגיע להתחדש.

תום חיימוב
תום חיימוב | צילום: ניר פקין

שוש פוליאקוב
שוש פוליאקוב | צילום: ניר פקין

ירדן הראל
ירדן הראל | צילום: ניר פקין

איתי ברנדס ומירן בוזגלו
איתי ברנדס ומירן בוזגלו | צילום: אור גפן