"בלי אזעקה, מלא עשן": קווין רובין נבהל אך שומר על מורל גבוה

היירוטים מעל אילת הבהילו את קווין רובין שחזר לעצמו מהר מאוד והחליט להתמודד עם המצב הקשה בעזרת קצת הומור. בסטורי שהעלה הוא אומר שיש לו רק מסר אחד לחות'ים מתימן שאחראיים על האירוע. רמז: זה קשור לג'חנון

קווין רובין
קווין רובין | צילום: קווין רובין, אינסטגרם

מלבד מפוני העוטף שירדו לאילת על מנת להתאוורר ולהרענן קצת מהמציאות הקשה, נמצאים באילת מפורסמים כאלה ואחרים שהגיעו לשם כדי להרים להם את המצב רוח. ביניהם גם היוטיובר ואושיית הרשת קווין רובין, ששהה בעיר הדרומית במהלך שזאת עמדה תחת ניסיון התקפה מצד קבוצת החות'ים בתימן. למרות הסיטואציה הלא נעימה, רובין לא התרגש ובחר להתייחס לסיטואציה בקלילות שמעלה חיוך בסדרת סטוריז.

רובין תיאר שהוא "נמצא באילת, ואני לא יודע אם אתם יודעים, אבל היה פה אתמול פיצוץ מטורף... אני נפלתי מהמיטה!", הוא אמר בדרמטיות מכוונת. "היה פה יירוט באמצע הים! ואני על הים, וואו. פשוט בום, ולא היתה אזעקה", הוא מספר. "מצד אחד, אני רץ החוצה למרחב המוגן למרות שאין אזעקה, ואז מצד שני אני יוצא החוצה מחוץ למלון כי בעצם לא היתה אזעקה, ואז אני רואה מלא עשן, ואז אני צועק אההה!!!! אני אולי כן אלך למרחב המוגן? וואו. זה היה באחד בלילה וממש לא ידעתי מה לעשות".

קווין רובין
קווין רובין | צילום: רשת 13

למסקנה ההכרחית הוא הגיע בסטורי שאחרי, הוא הוא כבר מכורבל במיטה ומכריז למצלמה ש"מתימן עשו את הדבר הזה, משם זה הגיע. עכשיו, למרות שאני פה בבית מלון, ג'חנון אני לא יאכל בגללכם! עכשיו, היום ממש לא יהיה פה ג'חנון!!!".

למרות הצעד הקשה שרובין החליט לנקוט בו, את תגובת הח'ותים לא ניתן היה להשיג, וכנראה שטוב שכך.