רגע אחרי שיצאה מבית "האח הגדול" - זה מה שעשתה שלי סרבריאניקוב

אחרי שסיימה מרתון ראיונות הדחה מתיש, המודחת הטרייה לא חזרה לאילת כדי לבקר את משפחתה - אלא מצאה נחמה בזרועות החברים הכי טובים מהבית, טל טיטו ותמיר גולן. ככה נראה הלילה החופשי הראשון של שלי

שלי סרבריאניקוב
שלי סרבריאניקוב | צילום: יחצ

שלי סרבריאניקוב אמנם פספסה את חמישיית הגמר של "האח הגדול" שבוע אחד בלבד לפני קו הסיום, אבל אתמול (ראשון), יממה לאחר שהודחה מהבית הנצפה במדינה, יום עמוס במיוחד של ראיונות הדחה אמוציונליים (בהם, כזכור, הכריזה על עומר ציפורי כאהבת חייה וכזוכה הגדול שלה). אבל במקום לנוח או להדרים חזרה לבית הוריה באילת ולפגוש את החברים הטובים מהעבר, היא בחרה להעביר את הערב הראשון שלה בחופש מוחלט עם האנשים שבאמת מבינים מה עבר עליה.

המפגש החם של הלילה רשם איחוד מרגש במיוחד כשתפסנו את שלי מבלה עם מי שהודחה רק שבוע לפניה, החברה הטובה מהבית טל טיטו (ובן זוגה תמיר גולן, שהודח מוקדם יותר העונה) - שהספיק כבר לפגוש את טל על מדרגות האולפן אחרי שהקשר ביניהם נרקם גם הוא מול המצלמות של הריאליטי. טיטו העלתה סרטון של סרבריאניקוב נכנסת לביתו של תמי,ר וכתבה: "יש מי שישמור עליה שבוע", ותייגה את הפרופיל של עומר, בן זוגה שעדיין מתחרה על תואר הזוכה הגדול של העונה.

שלי סרבריאניקוב
שלי סרבריאניקוב | צילום: אינסטגרם
שלי סרבריאניקוב, תמיר גולן, טל טיטו
שלי סרבריאניקוב, תמיר גולן, טל טיטו | צילום: אינסטגרם

אחרי עונה עמוסה בדרמות, ריבים ורכילויות, שלושת כוכבי הריאליטי התייצבו לערב של לרלורים הרחק מהעין הבוחנת של המצלמות, וניצלו את הזמן כדי להחליף רשמים, לסכם את החוויה ולתמוך בשלי ברגעים שאחרי היציאה לחופשי. אז נכון, להורים באילת ולחברים הישנים מהבית ייקח עוד קצת זמן לקבל את הכוכבת שלהם בחזרה, אבל עד אז – נראה ששלי לגמרי מצאה את הברנז'ה החדשה והמנחמת שלה במרכז.

שלי סרבריאניקוב
זכתה למטעמים של תמיר. שלי סרבריאניקוב | צילום: אינסטגרם