רגע לאחר הפרישה: צפו באיחוד המרגש של לין אלפי ובתה

רגעים ספורים לאחר שפרשה מבית "האח הגדול", צפו בלין אלפי באיחוד מרגש עם בתה אחרי 46 ימים שלא נפגשו

האח הגדול עונה 5, לין
לין | צילום: האח הגדול

בערב שישי בזמן שרבים היו סביב שולחן ארוחת השבת, החליטה הדיירת לין אלפי לבקש בפעם השניה לעזוב את בית "האח הגדול" כשהפעם, באמת עשתה זאת. אחרי 46 ימים בריאליטי החליטה לפרוש הדיירת, שבועיים אחרי גיא איתן. כזכור, אלפי הדהימה את הצופים עם סיפור חייה, על כך שבזמן שהייתה חיילת בגיל 19 גילתה שהיא בהריון רק ביום שהגיעה לבית החולים וילדה את בתה.

נראה שבין היתר, הגעגועים הרבים לבתה הקטנה גרמו לה לרצות לחזור הביתה והמפגש איתה כבר באותו הערב היו אחד הרגעים המרגשים אותם סביר להניח שלא תשכח בחיים. בשעות המאוחרות של הלילה בזמן שאלה בתה כבר ישנה, נכנס אלפי לחדר השינה שלה ונישקה אותה עד שהתעוררה. בבוקר למחרת השתיים כבר בילו יחד ואמש אף צפו בפרק כניסת הדיירים יחד.

@lin.alfi

המפגש המרגש עם אלה שלי🫶🏼🥲

♬ original sound - lin alfi✨

אלפי, העלתה פוסט בו הסבירה מדוע עזבה את הבית, בו כתבה: "הניצחון שלי היה זה שהתבגרתי ולמדתי על עצמי המון, כי גם בחודש וחצי זה לא קצת. לקחתי את מה שרציתי לקחת איתי הביתה, ובנקודה שהרגשתי שזה הזמן שלי לעזוב אז זה גם קרה".

עוד הוסיפה: "אני באתי לבית האח הגדול הכי אמיתית, מהלב, באתי להנות ולחוות אין לי שום מילה רעה על ההפקה על הליהוק או על הפורמט ידעתי לאן אני נכנסת ועשיתי זאת בגדול".

"המצב שלי בבית בזמן האחרון לא היה הכי נוח, מצבים שלפעמים היו מסתכלים על הצלחת שלי ושיח לא תמיד נעים שגם היה חלק מסיבת העזיבה שלי. אבל זה בית האח הגדול ומי שלא היה בפנים לא יבין לעולם ומעבר לזה היו את הסיבות שהרגשתי שמיציתי שעשיתי את שלי וזה הניצחון הכי גדול שלי. תודה לכולם על הכל ותודה גם לאח הגדול".