יש החלטה לקראת ההכתרה של צ'ארלס: הארי בפנים, מייגן בחוץ

ב-6 במאי המלך צ'ארלס יוכתר באופן רשמי ואחרי תקופה של חוסר וודאות לגבי השתתפותם של הארי ומייגן לאירוע החשוב, מטעם ארמון קנזינגטון נמסרה הצהרה רשמית לגבי אישור ההגעה

הארי ומייגן
הנסיך הארי ומייגן עם מעריצים נלהבים | צילום: shutterstock

במשך שבועות ארוכים לא היה ברור מה יקרה בגזרת הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל בכל הקשור לטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס וכעת נפלה ההחלטה. על פי דיווחים רשמיים של ארמון קנזיגטון, נמסר כי הארי יגיע לטקס החגיגי שייערך בחודש הבא, אך יגיע לבדו כאשר מייגן מרקל תישאר בביתם שבארצות הברית יחד עם שני ילדיהם ארצ'י וליליבת.

צ'ארלס השלישי, מלך הממלכה המאוחדת
צ'ארלס השלישי, מלך הממלכה המאוחדת | צילום: רויטרס

"ארמון בקינגהאם שמח לאשר שהדוכס מסאסקס ישתתף בטקס ההכתרה שייערך במנזר ווסטמינסטר. הדוכסית מסאסקס תישאר בקליפורניה עם הנסיך ארצ'י והנסיכה ליליבת", כך נמסר בהצהרה הרשמית של הארמון וזהו הולך להיות מאורע מסקרן במיוחד, מאחר וזו תהיה הפעם הראשונה שהארי יפגוש את בני משפחתו מאז פרסום הספר שלו והדברים החושפניים שסיפר על בני משפחת המלוכה והסדרה התיעודית על חייהם של השניים מרגע ההחלטה לעזוב את ארמון המלוכה..

בעוד שזמן רב לא היה ברור האם יהיה להם את האומץ להגיע למאורע הכל כך חשוב ומתוקשר אחרי המתיחות הגדולה מול בני המשפחה, הוחלט כי רק הארי ינכח באירוע ואילו מרקל תיעדר, זאת לאחר ההתבטאות לכאורה של קייט מידלטון, אשתו של הנסיך וויליאם שאמרה שהמפגש עם בני הזוג בהלווית המלכה אליזבת' בספטמבר האחרון היה "אחד הדברים הקשים ביותר שנאלצה לעשות".