היישר לזרועות אמו- בן אל תבורי חזר לישראל

אחרי תקופה ארוכה בה שהה בלוס אנג'לס, בן אל תבורי הגיע לביקור ארוך ונחת היישר בבית אמו. האם נראה גם איחוד מרגש עם בנו תו פרינס בקרוב?

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: אור גפן

כבר מזה כמה חודשים שבן אל תבורי מעביר את חייו בלוס אנג'לס בארצות הברית יחד עם בת הזוג שלו דני לוי, זאת לאחר שחווה תקופה לא פשוטה בכלל בישראל. הפרידה מבן הזוג המוזיקלי סטטיק והמצב המשפחתי הרגיש שלו, לצד ההקלטות שדלפו וחשפו שיחה קשה עם אם בנו אורטל עמר, גרמו לזמר לעלות על טיסה לקליפורניה ולהתנתק מהכל.

כתבות נוספות:

השבוע, הגיע הזמר לביקור ארוך בארץ כשהוא מלווה בבת הזוג, הסטייליסטית של קים קרדשיאן. תבורי, צפוי להעביר את החודש הקרוב בישראל, ולסגור כל מיני קצוות בתחומים עבודה וחיי המשפחה. בינתיים, העביר בן אל את היממה הראשונה שלו אצל אמו אביבה תבורי, ואנחנו מאוד מקווים שהיא הכניסה בו קצת שכל לגבי היחסים עם בנו תו פרינס, וכי בקרוב נצפה באיחוד מרגש.

אביבה תבורי, בן אל תבורי
צילום: אינסטגרם

כזכור, רק בקיץ האחרון בן אל ואמו אביבה יישרו את ההדורים בינהם אחרי תשעה חודשים של סכסוך. השניים לא דיברו תקופה לאחר ראיון שהעניקה אחותו בת אל וטענה כי היא "האחות הכי נורמלית במשפחה", כשאביבה צידדה בה. הקשר בינהם התאושש ביולי האחרון ונחמד לראות שהתחנה הראשונה של בן אל הוא אצל אימו, יחד עם בת הזוג - נקווה שפניו לקראת הסולחה הבאה.

אביבה תבורי, דני לוי
צילום: אינסטגרם