לאחר שחשף כי הכניס ארבע נשים שונות להריון: אוהד בוזגלו מצהיר "טעות שלהן"

כוכב הריאליטי אוהד בוזגלו חשף לאחרונה כי הוא התמודד עם ארבעה הריונות מארבע נשים שונות וכעת הוא מסביר, איך זה קרה. רמז? האחריות לטענו, ממש לא שלו...

זמן צפייה: 13:34

הפודקאסט החדש של אוהד בוזגלו "בוזגלו קלאב" יצר הרבה עניין השבוע, בעיקר בזכות הוידוי המפתיע שלו כשסיפר לגרושתו פאני כי לפני חצי שנה הוא התמודד עם ארבעה הריונות מארבע נשים שונות בפרק זמן של חודשיים וחצי. היום (שני) הגיע כוכב הריאליטי המשפחתי לאולפן "13 בצוהריים" וסיפר את הסיפור כולו, וגם התפלא על התגובות שקיבל.

"אפשר להגיד עלי הרבה דברים אבל אני אומר רק עובדות ויכול להוכיח" אמר בוזגלו לאחר שטילטיל טען כי הוא לא מאמין לו. "כשאני גבר פנוי אני עם הרבה נשים, וכשאני עם נשים הרבה זמן אנחנו נזהרים, לא עם קונדום, כי זה לא מהנה, בד"כ האישה עם גלולות או עם התקן" הסביר והוסיף "איך זה קרה בכל זאת? זו השאלה. שתיים שכחו גלולה, טעות שלהן הן מודות. מה לעשות? נקלטו, הריון לא רצוי. אחת בכלל שיקרה שהיא לקחה גלולות, זה נושא אחר והרביעית הייתה עם התקן וזה מקרה נדיר".

איך הוא התמודד עם הסיטואציה, איזה תינוק הוא רצה לשמור ומדוע הוא החליט לחשוף את כל הסיפור בפני המדינה כולה? צפו בקטע מהתוכנית בראש הכתבה.