באווירת שבוע האיחוד: הרווקים הטריים בביצה שהיינו מאחדים לזוג חדש

גל הפרידות הכה לאחרונה בביצה והותיר לא מעט רווקים ורווקות חדשים בשוק. באווירת שבוע האיחוד ב"הישרדות" יצאנו לפרוייקט איחוד זוגות חדשים

דיאן שוורץ, יהודה לוי, איתי לוי, טיילור מלכוב, לירן דנינו
דיאן שוורץ, יהודה לוי, איתי לוי, טיילור מלכוב, לירן דנינו | צילום: דיאן שוורץ, איתי לוי (צילום: ארן חן), יהודה לוי, טיילור מלכוב (צילום: רפי דלויה), לירן דנינו (צילום: אור גפן)

במקרה ממש (או שלא), שבוע האיחוד בהישרדות בו שבט טגאלוג ובייביאין הפכו לאחד יצא בשבוע בו נחגג הוולנטיין דיי, מה שגרם לנו לתהות אילו זוגות חדשים אפשר לאחד ולשלב מבין כל הרווקים הטריים שנפלטו לשוק בשבועות האחרונים. גל פרידות הכה בביצה לאחרונה, ורווקים ורווקות חדשים ונחשקים הצטרפו למעגל הפנויים פנויות. באווירת איחוד לבבות העלנו בדעתנו על כמה מהזוגות שהיינו לגמרי יכולים לדמיין יחד. אולי תקבלו השראה ותעניקו לנו מקום בגן עדן?

כתבות נוספות בסלבס

1. דיאן שוורץ ואיתי לוי

דיאן שוורץ ואיתי לוי
יפים יחד לא? | צילום: ארן חן צלמים

שניהם יפים, שניהם צעירים ובשבוע שעבר הם העניקו לנו הצצה מעניינת מאוד לאיך הם עשויים להיראות בתוך זוג כשהצטלמו יחד ביום הולדתו של הזמר ונראו צמודים מתמיד. היא "לפעמים" שומרת שבת, והוא מייחל למישהי דתייה. יש מצב ששוורץ תסכים לעשות כמה שינויים באורח החיים שלה בכדי להפוך לאהובתו של המאהב הצעיר.

 

2. יהודה לוי ודנה פרידר

דנה פרידר, יהודה לוי
דנה פרידר, יהודה לוי | צילום: עופר כהן, אלירן אביטל

שני השחקנים הם המנוסים שבחבורה, עם מערכות יחסים מפוארות ברזומה שלהם נראה שהשניים כבר עשויים להיות בשלים לזוגיות אמיתית, כזו שתסתיים בנישואים או יותר חשוב - בילדים. אחרי שלוי התגרש משלומית מלכה בין היתר בעקבות אי הסנכרון בנוגע לילדים והיא התגרשה בפעם השניה מבעלה אריאל פרדו, יש מצב שהשניים שכבר מכירים מהחיים בביצה יוכלו להיות דווקא זוג נפלא.

 

3. לירן דנינו ואנה זק

אנה זק, לירן דנינו
אנה זק, לירן דנינו | צילום: אור גפן, יח''צ

על פי הרזומה העשיר של לירן דנינו, הוא אוהב את הבחורות שלו צעירות, יפות ומוכשרות כך שלאחר הפרידה מטיילור מלכוב ולאור הפרידה של אנה זק ורועי סנדלר ישר חשבנו על מאץ אפ בין הזמר דנינו לכוכבת המצליחה אנה זק. שניהם עובדים קשה וממוקדים מטרה ולגמרי יש מצב שיש פה אפשרות לזוגיות שתחזיק זמן.

 

4. דניאל מלכה וטיילור מלכוב

דניאל מלכה, טיילור מלכוב
דניאל מלכה, טיילור מלכוב | צילום: נוי עינב, שוקה כהן

עם שמות משפחה די דומים, יוצא "האח הגדול" דניאל מלכה שמחפש אהבה כבר הרבה זמן, יכול להיות שידוך ראוי במיוחד לטיילור מלכוב שיצאה משתי מערכות יחסים ארוכות לאחרונה. כעת עם הג'וב החדש שלו כמאמן אישי נראה שהוא יוכל לתת הרבה טיפים לחיילת המשוחררת הצעירה ובואו נגיד שמשעמם לא יהיה לה.